ağağağağagagaha

159 16 10
                                    

Kızı hastaneye kaldırmışlardı,minho agliyirdu ama changbin minhodan daha fazla ağlıyordu.bir an durdu ve aniden duvarı yumruklamaya başladı.O kız ona kiyamazken onu düşünürken o canından dagerli olan kızın canını yakmıştı.

Minho  Changbin'i ne kadar durdurmaya çalıyorsa changbin daha fazla ağlamaya başlıyordu.elleri parçalanmıştı o ise onemsemeden yere çöktü ve yere çöktü işte ne yazayım yani adam perişan

Bir anda ameliyathaneden doktorun çıkmasiyla changbin ve minho diktirun yanına koştu.

"O nasıl?iyi olacak değilmi?"

"Şimdilik iyi, kafasında 8 dikiş var kanadını çok yormasin birazdan odaya alacağız.iyi günler "

Changbin duyduklariyla azda olsa rahatlamıştı kendini asla affetmeyecekti.

Normal odada

Changbin soojin'in yanı başında saçlarini ikşuyarak konuşuyordu minho ise onları uzaktan izliyordu nasıl olsa onlar sevgililerdi changbin varken ona düşma onun saçlarını okşamak değil mi

"Soojin ben buradayım güzelim,sen yorma kendini ve güzelce dinlen,.sen bana kiyamazken ben sana nasıl kıydım bee"deyip ağlamaya başladı bir anda soojin onun elini tuttu changbin ilk başta şaşırsada ellerini avuçlarinin arasına aldı.

"İyi misin guzelim biryerin acıyor mu?"

"İ-iyiyim merak etme,minho nerede?"o sırada Minho kafasını çıkardı ve dolu gözlerle kıza bakmaya başladı kız anlamış olacakki kollarını açıp minho'nun ona sarılmasını bekledi beklediği gibi olmayınca gözünden bir yaş düştü ve kollarını indirdi.sonra şu sözleri söyledi"senin burada beklememe gerek yok minho zaten bir işe yaramıyorsun,sen eve git ben changbinle kalacağım!"minho pek belli etmese de kırılmıştı.

Minho odadan çıktıktan sonra kız hemen changbin e sarıldı

"Changbin ben ne yapacağım sadece sarılmak istemiştim,belki aramızdaki buzlar çözülür diye ama bana yaptığını gördün değil mi bana sarılmadı.ne zaman kötü olsam hep sen yanımda varsın, teşekkür ederim...seni seviyorum"

Changbin kıza sardı o KASLI kollarını ve kizn saçlarını okşamaya başladı

Uykum vaaaağğrr o yüzden gene kısa kesiyorum umarım şimdilik yeter yarın okulda zombi gibi gezmek istemiyorum iyi geceler meleklerim muuaaahh

Lee Minho|İki Erkek Bir Kız|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin