Adel'den
Sonunda iki yıldır hayal ettiğim tesisin önünde duruyordum.Tabi o sıralar başıma geleceklerden habersiz heyecandan titriyordum.Omuzuma değen el ile İrkilip hemen arkama döndüm.Annem bana gülerek bakıyordu."Kızım daha ne kadar burada beklemeyi düşünüyorsun." dedi.
Ben de gülerek"biliyorum anne ama elimde değil, bana şans dile" dedim. Annem de tebessüm ile beni dovmin tesisine doğru götürmeye başladı.Tabi buna götürmek denilirse resmen sürüklüyordu.Ve o kapıdan içeri girdim artık tek başımaydım.
Şu anda 3 katlı,heryeri cam olan bir binanın önündeyim.Her zaman girmek istediğim kapıdan şu anda girmeye korkuyordum.Buraya girdiğim anda hayatımın değişeceğini bilmiyordum. Annem son kez bana sarılıp gitti. İşte asıl şimdi tek başımaydım. Babam gelmek istememişti nedenini sorduğumda beni geçiştirmişti. Ben düşüncelerimle cebelleşirken arkamdan birisinin adımı seslenmesiyle o tarafa döndüm ve kahverengi uzun saçlı çok tatlı bir kız adımı seslenerek bana doğru geliyordu:
-Burada daha ne kadar dikilmek planlıyorsun?
-Ahh pardon fark etmemişim ben adel ya sen?
-Bende Elçin beraber gidelim mi?
-Aslında çok iyi olur tek başıma gitmeye korkuyorum.
Elçin de gülerek koluma girdi ve çaylakların olduğu tarafa doğru yürümeye başladık.
Çaylakların bulunduğu yere geldiğimizde bütün bakışlar üzerimize dönmüştü. Daha doğrusu bütün bakışlar benim üzerimdeydi çünkü babam buranın eski uzman ajanlarındandı.
Hepsiyle tek tek tanıştıktan sonra içeriye bir kadın girdi. Uzun siyah saçlı birisi bize gülerek bakıyordu.
-Merhaba çaylaklar Dovmin tesise hepiniz hoşgeldiniz. Ben Hatice Sarmaşık bu tesisin başkanıyım aynı zamanda uzman ajanıyım.
Herkes ona onaylayan bakışlar attıktan sonra devam etti.
-Burada en alt kademe çaylaklardır yani sizlerin olduğu gruptur. Siz Burada eğitimden geçeceksiniz ve eğitimde başarılı olan kişiler ise üst kademelere çıkabilecektir .Çaylaklardan sonra ajanlar en üst kademe ise uzman ajanlardır.Şimdi hepiniz önceden belirlediğimiz odalarınıza yerleşebilirsiniz.
Hatice hanımın dediğinden sonra herkes oda anahtarlarını alıp odalarına geçtiler. Kendi grubuna baktığımda Elçinin de olduğunu gördüm en azından tanıdığım birisi olacaktı...
Aras'tan
3 yıl önce Almanyaya gitmiştim. Ve orada çok başarılı işler yapmıştım ama ta ki iki gün önce bizim tesisin Türkiye de ki şubesinden teklif gelene kadar. Bir dosya geldi bir katil var ve birbiriyle bağlantılı önemli isimleri öldürüyor bu dava ilgimi çekmişti. Şu anda uçaktan iniyordum karşımda bizim tesise ait özel arabamı gördüm arkadaşlarım beni bekliyordu. Hepsini çok özlemiştim ama Türkiye benim ailemi kaybettiğim yerdi o yüzden oraya karşı önyargılıydım. Bu davada ekibime ben liderlik edecektim. Ama burada bulunmak bile benim canımı yakıyordu .Burası bana Ayça'yı kalbimle beraber kaybettiğim yerdi. O zamandan beridir kalbime asla hiç kimseyi almayacağım dair kendime ant içmiştim ama nerden bilebilirdim ki bir meleğe aşık olabileceğimi...
Ekibim ile beraber tesise doğru yol koyulduk .Onlarla Almanya'daki bulunduğum süre zarfında bol bol konuşmuştuk ama Ayça'yı kaybettiğimde sanki hayata küsmüştüm sadece işime odaklanmıştım. Ve işimde çok başarılı olmuştum
Ve tesise geldik. Üvey babam Gökay beni kapıda bekliyordu.
-Oğlum hoşgeldiniz dedi . Bende on tebessüm ederek
-Hoşbulduk baba. dedim.
İçeriye geçtik babam bana dava hakkında bilgi verdikten sonra odama geçtim. Kapı çaldı gelen tesisteki üst düzey yöneticilerden biriydi" ikinci cinayet işlenmiş acilen olay yerine gitmen gerekiyor "dedi.
Hemen silahımı alıp gittik ölen kişi beni çok şaşırtmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK AŞK
Mystery / ThrillerAdel sonunda hayallerine kavuşmuştu.Her zaman istediği tesise yani Dovmin'e kabul edilmişti.Burada bir sürü yeni arkadaş edinecekti,aşık olacaktı ama bunların hepsini kusursuz bir şekilde yaşayabilecek miydi? (hayallerim benim tek kurtuluşumdu) Aras...