İLK KORKU TOHUMCUĞU

20 0 1
                                    

Arastan

Olay yerine gittiğimizde her yerde kan vardı. Katil resmen cesetin bütün uzuvlarını koparmıştı.Çok mide bulandırıcı bir görüntüydü.Cesete doğru yaklaştığımız da bu kişinin uzun yıllardır babamla olan Ahmet ajan olduğunu gördük.
Ediz" Oğlum bu neee"
Rüzgar"Tanıştırayım bu bir ceset"
Ediz"ha haaa çok komik salak Bende ne olduğunu görebiliyorum"
Altuğ"bi susun yaa görmüyor musunuz cesedi ne yaptığını tam bir ruh hastası"
Çağla "kim böyle bir canilik yapabilir ki Ahmet ajanı tanımayan mi vardı"
Aras"bundan önceki öldürdüğü kişiler de mi ajandı?"
Altuğ"evet ilk ölen Dovmin tesisten şimdi de bizim tesisten ."
Aras"o zaman sadece ajanları mi öldürüyor?"
Çağla"şu anlık öyle gibi gözüküyor"
Biz kendi aramızda konuşurken yanımıza babam gelmişti.
Gökay"Ahmet gerçekten iyi bir ajandı onunla gurur duyuyorum ama şimdi tesise geri dönmemiz gerekiyor eğitiminize bir an  önce devam etmeniz gerekiyor" dedi.
Babam böyle söyledikten sonra hep birlikte arabaya doğru gitmeye başladık ama aklımda binlerce soru vardı neden sadece ajanları öldürüyordu ki 

o an içimde  bir korku tohumcuğu belirtmişti. Bir kişiyi daha kaybetmeyi göze alamazdım. Bunun için elimden  geleni yapacaktım. O katili kurtarmak için yapmayacağım bir şey yoktu.

İşte yine bir bilinmezlik. O meleği kıyamayacaktım. Ama kalbini kırmayı da başaracaktım. O zaman bu benim için çok basitti ama nerden bilebilirdim ki benim de kalbimin parçalanacağını

Adelden

Yeni oda arkadaşlarımla şimdiden  kaynaşmıştım. Üç kız iki erkektik. Herkesin grubunda aralarından lider seçiyorlardı. Ama bizim grupta hangimizin lider olacağını bir türlü karar veremiyorduk.
Hafize "arkadaşlar biraz sakin olur musunuz bence ilk gireceğimiz eğitimden sonra hangimiz daha iyiyse onu lider yapalım"
Uraz "bence de ama en iyiniz ben olduğum için lider ben olmalıyım"
Elçin "siz öyle sanın adelin babası önceden burada uzman ajandı tabiki de kızını bizden daha iyi yetiştirmiştir bu yüzden lider o olmalı"
Eymen" bunu ilk eğitimde göreceğiz zaten
Adel "elçin doğru diyorsun ama kendinizi bu kadar aşağıda görmeyin belki siz benden daha iyisiniz"
Uraz" hadi o zaman yarınki eğitimde görüşmek üzere" dedi.
Uraz böyle dedikten sonra herkes yataklarına gitti. Açıkçası bu liderlik olayı canımı çok sıkıyordu çünkü Dovmine kabul edilmeden önce babamla çalışırken şöyle söylemişti:
-Senin de bir gün aynı benim gibi uzman bir ajan olacağını inanıyorum öğrettiklerimi sakın unutma çünkü sende lider olabilme potansiyeli var  ve bir gün lider olabileceğine inanıyorum .
Babam bunları söyledikten sonra lider olmayı  kafama koymuştum ama bunu herkesin içinde söylersem beni yanlış anlayacaklarından korktuğum için yarın ki eğitimde en iyi olmaya kararlıydım...

Bu hikaye iki kişi tarafından yazılmaktadır.İkincj hesap onaldielif09
ile birlikte yazmaktayız


SOĞUK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin