rozdział 1 ,,co jest!?''

56 4 2
                                    


Wokół mnie było pełno ludzkich ciał, w końcu jestem w szkole która ma aż 1600 uczniów,

była teraz długa przerwa więc chciałam spotkać się z hannie w bibliotece na wspólne pogaduszki.

 Gdy szłyśmy razem do biblioteki kilka osób które mijałyśmy zachowywało się dość dziwnie ale zignorowałyśmy to. Weszłyśmy do biblioteki nikogo tam nie było zdziwiłyśmy się bo zazwyczaj jest tu garstka osób i pani ale tym razem nie było nawet pani... Po chwili włączył się alarm ewakuacyjny. Szybko  wybiegłyśmy z biblioteki i udałyśmy się w stronę drzwi ewakuacyjnych. Nagle z głośników poleciał komunikat mówiący o tym żeby znaleźć bezpieczne miejsce, stwierdziłyśmy że zbudujemy mini bazę z półek z książkami. Z foteli ułożyłyśmy mini łóżka i z reszty mebli stoły, krzesła itd. zrobimy dach i drzwi nie wiedziałyśmy do końca co się dzieje ale grałyśmy dużo w gry na robloxie typu 3008, jailbreak, doors, więc postąpiłyśmy jakby to była gra. Po chwili przypomniało nam się że potrzebujemy jedzenia a przede wszystkim picia. przez malutkie okienko które zrobiłyśmy usuwając kilka książek miałyśmy widok na okno które miało widok na dziedziniec, jednak nie widziałyśmy tam nikogo... Po chwili do biblioteki wbiegło dwóch chłopaków przedstawili się nam jako jason i johnny, co najważniejsze mieli oni butelki z wodą. po chwili zaczęliśmy obmyślać plan przeżycia i dostania się na stołówkę szkolną.

- trzeba zejść piętro niżej- powiedziałam.

-ale jak?- odrzekł jason.

-schody są po drugiej stronie korytarza-rzekła hannie.

-może najpierw skorzystamy z komputerów są na drugim piętrze biblioteki musimy wiedzieć czy to apokalipsa zombie, nuklearna, żywiołowa- powiedział johnny.

-to dobry pomysł- powiedzieliśmy chórem.

więc udaliśmy się odrazu na górę i włączyliśmy jeden z wielu komputerów, następnie wpisaliśmy login i hasło. Zobaczyliśmy ze wi-fi jeszcze działa jednak wiedzieliśmy że jak nie ma prądu to internet też za niedługo się wyłączy. Weszliśmy na wiszukiwarkę i wpisaliśmy ,,apokalipsa w warszawie 2023'' odrazu wyświetlił nam się artykuł zatytuowany ,,ZOMBIE W WARSZAWIE LUDZIE UCIEKAJĄ'' wtedy już wiedzieliśmy że nie jest ok...

opuszczona szkołaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz