Παρτ 11

58 4 1
                                    

Σημείωση: Όταν φτάσετε στο pov του Joshua, να βάλετε το τραγουδι που έχουμε στο δεύτερο σλάιντ για ένα καλύτερο experience <3333

Y/n pov:

Μετά την περιποίηση των τραυμάτων, ο Felix προσπάθησε να αλλάξει το βάναυσο κλίμα λέγοντας:

«Εγώ θα πρότεινα να φύγουμε εμείς και να σας αφήσουμε να ηρεμήσετε και να τα πούμε κάποια άλλη στιγμή.»

Κοιταχτήκαμε μεταξύ μας και όλες συμφωνήσαμε. Μετά από αυτό, τα αγόρια έσπευσαν προς την πόρτα, κλείνοντας την στο πέρασμα τους.

Με το που έφυγαν αποφασίσαμε να αρχίσουμε μια μίνι επιθεώρηση στην Ροζέ, έτσι ώστε να μας εξηγήσει τι συνέβη πριν από λίγη ώρα.

«Και λοιπόν, δεν πιστεύεις ότι αξίζουμε μια εξήγηση μετά από όλα αυτά;», είπε η Μαρία.


Η ροζέ κοίταξε στο πάτωμα αναστατωμένη, μη ξέροντας τι μπορούσε να πει. Επισης σκεφτόταν συνεχώς την προδοσία της Γεωργίας και αναθεωρούσε τη ζωή που είχαν μαζί.

«Από που να ξεκινήσω αραγε...», ήταν το μόνο που κατάφερε να ξεστομίσει.

«Έχουμε χρόνο», είπε καταφατικά η Βίκυ.

Όλες κοιταχτήκαμε ξανά μεταξύ μας με μεγάλη απορία και αγωνία για τις επόμενες λεξεις της Ροζέ που θα φανέρωναν την αλήθεια για την ζωώδη φύση της.

«Ωραία λοιπόν, όπως καταλάβατε, εγώ και κάποιοι από τα παιδιά είμαστε μέλη μιας αγέλης.», είπε και σαστίσαμε.

«Ο Τζει και ο Τζακσον είναι οι ωμέγα και τους έχουμε εξορίσει γιατί δεν δεχόντουσαν τις συνέπειες των πράξεων και της θέσης τους.», συνέχισε η Ροζέ συμπληρώνοντας την φράση της.

«Συνήθως δεν χρειάζεται να εκδηλώσω την δεύτερη μορφή μου εκτός και αν κάποια αγαπημένα μου πρόσωπα βρίσκονται σε κίνδυνο. Συγγνώμη που το κράτησα μυστικό αλλά είναι ένα από τα μεγαλύτερα πρωτόκολλα της αγέλης. Εγώ ως άλφα πρέπει να κρατάω την ισορροπία, ελπίζω να μπορέσετε να καταλάβετε και να με συγχωρήσετε.», είπε η Ροζέ ξανά και μας κοίταξε με δάκρυα στα μάτια.

«Ροζέ μην ανησυχείς, είμαστε φίλες σου και σε στηρίζουμε απλά μας ήταν ένα μεγάλο σοκ όταν σας είδαμε να μεταμορφώνεστε και να παλεύετε. Ανησυχήσαμε για την υγεία σας, that's all.», είπε η Κατερίνα.

«Τώρα για να ξεχαστούμε τι θα λέγατε να ετοιμαστούμε και να πάμε για ποτο στο Αχίλλειον;», συμπλήρωσε.

ΔιχασμόςWhere stories live. Discover now