Παρτ 8

59 3 15
                                    

Y/n pov:

Τρέξαμε με όλο μας το είναι μέχρι το πάρκο με κυρίαρχο το αίσθημα του άγχους αφού δεν ξέραμε τι μπορεί να αντικρίσουμε.

Ξαφνικά η Γεωργία σταμάτησε να τρέχει και αυτό που είδαμε μας σόκαρε όλες μας.

Η μορφή της Ροζέ δεν ήταν αυτή που την είχαμε συνηθίσει. Το ίδιο και ο Ιαν. Και οι δυο είχαν την μορφή λυκανθρώπων. Δεν μπορούμε καν να αντιληφθούμε ότι οι λυκάνθρωπο υπάρχουν. Αλλά είναι μπροστά μας.

Είχαν εντονα λαμπερά ματια, περισσοτερα μαλλια και μακρια νυχια, πιο κοφτερά απο το σαγονι του Hyunjin.

Οι δύο αυτοί λυκάνθρωπο ο που τυχαίνει να είναι δυο αγαπημένα μας πρόσωπα, πάλευαν μεταξύ τους και προσπαθούσαν να βλάψουν ο ένας τον άλλον. Γροθιές, γρατζουνιές, κεφαλοκλειδωματα. Κανένα έλεος.

«ΡΟΖΕ!!!» φώναξε με δύναμη η Γεωργία με την ελπίδα να σταματήσει την Ροζέ. Φοβόταν όμως να πλησιάσει γιατί δεν ήξερε την αντίδραση των δύο.

Σιγά σιγά αφού είδε πως δεν σταματάνε, πλησίασε την σκηνή όπου διαδραματιζόταν η τιτανομαχία με την ελπίδα ότι θα καταφέρει κάτι.

«Γεωργια είναι επικίνδυνο!! Μην πλησιάζεις!!» η Κατερίνα προσπάθησε να την αποτρέψει.

Πριν πλησιάσει κι άλλο η Γεωργία ακούσαμε βήματα να μας πλησιάζουν τρέχοντας.

Γυρίσαμε πίσω και είδαμε άλλους δυο λυκάνθρωπους! Ήταν πολύ γνωστοί ως φυσιογνωμίες.

Η Εβελίνα κινήθηκε προς την Γεωργια και την τράβηξε μαζί μας για να είναι ασφαλής διότι οι δυο αυτοί λυκάνθρωποι κατευθύνονταν προς το μέτωπο με μεγάλη ένταση και ταχύτητα που δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε το τι θα συμβεί.

Ο ένας από τους δυο λυκάνθρωπους μπήκε ανάμεσα στον Ιαν και την Ροζέ και στην συνέχεια μπήκε ανάμεσα και ο δεύτερος. Αφού κοιτάξαμε καλύτερα καταλάβαμε ποιοι ήταν...

«Αποκλείεται...» είπε η Σταελλα in disbelief όταν κατάλαβε ποιος ήταν ο ένας λυκάνθρωπος.

«Taehyung? Αποκλείεται να είναι λύκος.»

«ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΤΕ!! ΘΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!» φώναξε ο δεύτερος λυκάνθρωπος προς το μέρος μας. Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή έμεινε με το στόμα ανοιχτο μόλις συνειδητοποίησε ότι ο δεύτερος ήταν ο Chan.

«Τι νομίζετε ότι κάνετε; Πιστεύετε ότι αν μαλώνετε έως ότου αλληλοσκοτωθειτε θα βοηθήσει την αγέλη; Έχουμε πολλούς εχθρούς. Και θα ερχονται συνεχεια καινουριοι. Πρεπει να ειμαστε ενωμένοι.» ειπε πολυ πειστικά ο Taehyung.

ΔιχασμόςWhere stories live. Discover now