kana bulanmış eller

2K 250 342
                                    

yorumlarınızı bekliyorumm💜

°

Olay yeri, Kim ailesinin evi, 19.05

"Polis bant çekmiş, yine de eve girecek misiniz?"

Minho'yu arkamda bırakarak sarı bant ile çevrelenmiş fakat çoktan terk edilmiş olan eve doğru adımlarımı emin bir şekilde atıyorum. Eğer herhangi biri neden girdiğimi sorgulayacak veya engelleyecek olursa düşünmeden canına son verebilirim.

Sarı bandın altından geçip kapıya kadar kalan az mesafeyi de yürüdüm, arkamdan Minho'da geliyor olmalı ki adım sesleri sadece bana ait değildi.

Kim ailesinin evinin bir sevdiğim özelliği ise şehrin kalabalığından sıyrılan bir yerde oluşu.

"Aç kapıyı." Minho, emrim üzerine elindeki maymuncuk ile kapıya yaklaştı ve dizi üzerine eğildi. Biraz uğraştıktan sonra kapıyı benim için açtığında içeri girmekte vakit kaybetmedim.

Evin yağmalandığını tahmin ediyorum, kırılmayan eşya ve dağıtılmadık çekmece bırakılmamış. Jennie'nin odasına doğru uzun bir koridor boyunca yürüdüm.

Kapısı sonuna kadar açık olan beyaz, iç açıcı oda kan lekesi barındıran beyaz bir mermere sahip. Cam parçaları arasındaki kan lekesinin düşündüğüm kişiye ait olup olmadığını bilmiyorum fakat çok yüksek ihtimalle onun.

"Hiç kadın ceset bulunmadı demiştin değil mi?"

"Evet patron. Kadın ceset yok."

Biraz çöktüm ve işaret parmağımı kana bulanmış cam parçaları üzerinde gezdirmeye başladım. Gezdiriyorum ve yerdeki soğuk kan, sinirime sinir katıyor.

Minho'nun telefon zil sesi ve kısa kestiği konuşması üzerine birkaç işe yarar bilgi öğrendim.

"Burdan çıkan iki araba görülmüş, ikisi de siyah ve orman yolundan gitmişler. Bağlantılı arabalar olabilir."

Orman yolunun çıktığı tek bir yer var. Orası ise pek de kalabalık olmayan yerleşim yeri, kaçmak için ideal.

Elimin temasını camlardan kestim ve işaret parmağıma bulaşan kanla beraber çöktüğüm yerden kalktım. Bu kan, benim iznim olmadan akamaz. Bu kanın arkasında, yerde bırakacak ve öylesine don olmaya terk edecek bir adam yok; bu sıvıyı başkalarına ait olsa da birçok kez eline bulamış bir adam var.

"Bay Kim için gönderdiğim adamları topla. Önceliğimiz bunu yapanı bulmak." Bay Kim ile anlaştığımız zaman onun benden istediği yegane şey kendisine bir şey olması dahilinde kızını korumam ve işlerini denetlemem.

Bay Kim ile bazı şeylere ortak oluşumuz onun bizim evimize gelip babam ve benimle konuşmasıyla başladı. Eskisi gibi gücü kalmayan bu adam, babamdan ve benden bunu gizli tutup kalan işlere ortak olmamızı rica etti ve biz de bu ricayı kırmadık.

Jennie'nin sandığının aksine babasının bu alemde ayakta durabilmesi için bizim gücümüze muhtaç oluşunu küçük bir kız incinmesin diye yüzüne vurmadım.

Ona olan uyarılarım bundan dolayı, benim hiçbir çekincem yok ve kendisi benim ellerime bırakılmış biri. O gün bu anlaşma yapıldıysa, ben bu kızı korurum.

Arkamı döndüğümde Minho, ben çıkana kadar odada bekledi ve ardından beni takip etti. Evden çıktığımız vakit etraf halen sessiz ve gelen giden yok.

like marijuana, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin