kuma

1.9K 255 727
                                    

düz yazı diyelimmm🩵

kuma vs taehyung :)

herrrr satırda yorumlarınızı bekliyorum🩵



Jennie'den,



Kapı açılma sesi geldiği gibi yerde oturan Kuma'yı kucağıma alıp dış kapıya doğru koştum diyebilirim, Taehyung dediğim gibi Minho ile gelmiş ve bizi gördüğü gibi de yüzünü ekşitmişti.

"Hoş geldiniz!"

Minho yüzündeki gülümseme ile yanıma gelip Kuma'nın yumuşak tüylerini okşadı, Taehyung ise tam tersi, tüm huysuzluğu üzerindeyken söylenmeden edemedi.

"Bırakma onu kucağından."

Merdivenlere doğru gittiği zaman odasına çıktığını anladım, yanımızda sırf Kuma var diye durmayacak mıydı? "Cidden çok korkuyor olmalı."

Minho, kucağımdan çocuğum olarak adlandırdığım Kuma'mı devralınca mutfağa doğru yürüdüm. "Kurabiye yaptım! Süt de içeriz değil mi?"

"Jennie şimdi, patron evde falan... Birazdan giderim ben."

Onlar gelmeden çoktan tabakları hazırlamıştım, dolaptan laktozsuz sütümü de alıp iki bardağa doldururken Minho'ya emrivaki yapmanın peşindeydim. "Bir şey olmaz. Odasına çıktı, huysuz."

Birlikte salondaki büyük masaya geçtiğimiz sıra şaşırtıcı bir şekilde Taehyung da yanımıza geldi, geldiği gibi Minho ayağa kalkıp dikildi.

"Otursana Minho."

Onay almak için Taehyung'a döndüğü zaman, şaşırtıcı olan ikinci şey hemen başını sallayıp izin vermesiydi, hem de Kuma varken masaya oturmuştu.

Önümdeki kurabiyeyi alıp yemeye başladığı zaman Minho'nun kucağındaki küçük Kuma'ya gözlerini gezdirdi. "Şaka gibisin var ya."

Masanın baş köşesine oturduğu için bizden biraz uzak kaldı, oturduğum yerden kalkıp Kuma'yı kendi kucağıma aldım ve yanına gittim.

"Dokunsana, sev hadi. Bak çok tatlı."

Pek belli etmemeye çalışsa da gerginliği yüzünden okunacak seviyede, elindeki kurabiye parçasını sertçe tabağa koydu, "Çek şunu." dediği gibi ona daha çok sinirlendim.

"Şu değil."

"Çek şu iti cidden sinirleniyorum."

Şaşkınlıkla ona bakarken Kuma, Taehyung'a havlamaya başladı, negatif enerjiyi hissetmiş olmalı tabii.

"Düzgün konuş ya. Adı Kuma. İt ne?"

Minho gülmemek için kendini zor tutarken Taehyung'dan küfürlü bir azar yedi, "Sırıtma, sikeceğim şimdi." diye söylendiği vakit yüzüm asık bir şekilde ona bakmayı sürdürdüm.

"Çek Jennie, havlıyor bir de. İş aldık başımıza."

"Gergin insan sevmez Kuma. Ondan."

Olduğum yerde beklememin sebebi, üslubunu düzeltmesi gerektiğini hatırlatmak ve Kuma'ya kucak açmasını sağlamaktı.

"Çek şu-, Kum'u."

like marijuana, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin