uyku

1.9K 242 797
                                    

yepyeni sıcak bir bölüm geldi sürpprizz🩵

lütfen canlı tutalım şurayı, kaldırılmasına üzülen herkesi keşke buralarda da görsem🙏🏻




05.06,

Gün aydınlanmak üzere, vücudumda kol gezen tüm yorgunlukla kendimi eve nasıl attığımı bilmesem de, şu an rahat bir yatakta gözlerimi yummuş bir biçimde dinlenmeme bakıyorum. Uykum son olan olaylardan dolayı kaçmış, zihnimde dönen tonla senaryo başımı daha da ağrıtmaya başlamıştı.

"Uyudun mu?"

Çekingen bir şekilde sorulan soru ve cılız bir ses doldu kulağıma; gözlerimi açıp ona doğru döndüğüm vakit bana doğru bedenini devirmiş bir şekilde uzanırken gözlerini üzerimden ayırmıyordu.

"Hayır."

Bedenini bana doğru yaklaştırdı ve dirseğinden destek alarak kendini yatakta yükseltti. "İyisin değil mi?"

"İyiyim."

İkidir bildiği soruları sorması can sıkıcı olsa da karşımdakinin çok alıngan biri olduğunu düşünecek olursam tersleyip sonrasında uğraşmak istemiyordum. Uğraşmak yerine uyumak daha iyi bir seçenekti.

Yüzünü bana biraz daha yaklaştırıp elini göğsüme yasladı ve diğeri ile de yataktan destek alıp bedenini üzerime konumlandırdı.

"Hayırdır?" Ne yapmaya çalıştığını tahmin etsem dahi hareketini sorgulamadan edemedim, bir yandan utangaç davranırken diğer yandan kararlı bir bakış vardı çehresinde.

"Kocam değil misin? Yaklaşamaz mıyım?"

Gülümseyerek sorduğu şeylere aynı şekilde karşılık vererek yüzüme bir sırıtma takınsam dahi bana olan yaklaşımı aklımı bulandıracak kadar sıcak olan ortamda bedenimi germeme sebep oldu.

"İcraate geçmek istedin sanırım."

Dudaklarıma bakarak yutkunuşu, titrek gözlerini yumuşu ve hemen ardından dudaklarıma ufak bir baskı uygulayışı birkaç saniye içerisinde gerçekleşen afallatıcı bir olay.

Geri çekildi, yanakları elma şekerini andırırken yüzündeki heyecan ve endişe akışı bir an için bile kesilmedi.

"Jennie-"

Ağzımı araladığım saniyeleri tekrardan fırsata çevirip dudaklarını güçlü bir şekilde bastırdı. Hazır dudaklarım birbirinden ayrılmışken alt dudağımı sıcaklığına bulayıp çekti içine, ben herhangi bir harekette bulunamadan tekrardan ayrıldı.

"Kızmayacağım... Kızmayacağım dedin."

Titreye titreye konuşması, hızlı bir şekilde inip kalkan göğüsü heyecanını ele verdi.

Onun beni öpmesi, beni titretecek kadar heyecana sokmasa bile şaşkınlığın kollarına attığını söyleyebilirim, onun cesaret edip yapamayacağını düşündüğüm bir eylemi iki kez gerçekleştirmiş biri olarak tekrardan bir adım attı; üçüncüye oynuyordu.

Üçüncü kez yasladığı pembelikleri, bu sefer kaçırmadan ben yakaladım. Genelde düşünmeden hareket etmem, pervasızca davranmam ve davrananlardan da nefret ederim fakat şu anda düşüncesiz bir şekilde belini tutup onu öptüm, öpmeye devam ediyorum.

like marijuana, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin