Day 1

2K 272 138
                                    



JUNGKOOK'S POV

"هـەرگـیـز بـێـدەنـگ نابـیـت , نـا؟" هـاوارم کـرد کـە ئــەو قاپـە شۆربـایـەی بـۆی دروـستـکردبووم فڕێـمـدا، بــووە هـۆی ئـەوەی بـەسـەر هـەمـوو زەویـیـەکـەدا بـڕژێـت.

"جــۆنـگـکـووک..." بـە نـەرمی چـرپـەی کـرد، فـرمـێـسـکەکـانی بـە ڕوومـەتـەکانیـدا دەڕژا، "ل-لـێـم بـبـورە مـن-"


"دەنــگـت جـەهـەنـەم بـێـزار دەکـات خـۆزگـە وازت لـەقـسـەکـردن دەهێـنا "

سـەری لـە سـەری خـۆی دانـا و هـێـواش هـێواش ئـەژنـۆی دا بـۆ ئـەوەی پـارچـە شـکـاوەکـانـی قـاپـەکـە کـۆبـکـاتـەوە.

" تـامـی شـۆربـاکـەت قـێزەونە، و زۆر خراپـە , ئـەوە تـاکە شـتـێـکە کـە دەتـوانـیـت دروسـتـی بـکـەیـت"

لـێـوەکـانـی لـەرزیـن و فـرمێـسـکـەکـانـی بـێ کـۆتـایـی بـە ڕوومـەتـەکـانـیدا دەڕۆیـشـتـن.

"مـن زۆر ڕقـم لـێـتە" جـۆنگـکـووک وتـی. 

"تـۆ-... تـۆ وتـت خـۆشـتـدەوێـم" دەسـتـی پـێـکـرد، دەنـگـی لـە هـەر وشـەیـەکـدا درزی دەکـرد.  " وتـت هەرگـیـز واز لـە خـۆشـویـسـتـنـی مـن نـاهـێـنـیـت-"

"وتـم بـێـدەنـگ بـە".


"لـە ئـاهـەنـگـی هـاوسـەرگـیـریـدا سوێـنـدت خـوارد- سوێـنـدت بـە خـودا خـوارد کـە هەمـیـشـە دڵـخـۆشـم دەکـەیـت و هـەرگیـز بەجـێـم نـاهـێـڵـی. "

"تـەڵـاقــم دەوێــت"

" وتـت هـەرگـیز جـێـم نـاهـێـڵـیـت"

"مـن تـۆم خـۆشـنـاوێـت،هـانـام خۆشـدەوێـت"

و لـەگـەڵ ئـەوەشـدا، لـە ژوورەکـە هـاتـمـە دەرەوە، بـە تـەنـیـا لـەوێ بـەجـێـم هێـشـت تـا ئـەو شـۆربـایـەی کـە بـە قـووڵـی فـەرشـەکـەی تـەڕ کـردبـوو کـە بـاوکـی پـێـش مـردـنی بـۆی جـێـهـێـشـتـبـوو، بـسـڕێـتـەوە.


——————————

JUNGKOOK | SILENCE Where stories live. Discover now