ئـامـاژەی بـەوەشـکـرد، "بـڕیـارە سـێ ڕۆژی تـر جـیـابـبـیـنـەوە".ئـۆلـیـڤـیـا وەڵـامـی نـەدایـەوە.
"بـۆیـە بـڕیـارمـدا ئـەمـڕۆ لـەگـەڵـت ژەمـی ئـێـوارە بـخـۆم، بـەو پـێــیەی کـاتـێـکـی زۆرمـان پـێـکـەوە نـەمـاوە."
دەمـوچـاوی گـەشـاوە بـوو و بـە دڵـخـۆشـیـەوە زەردەخـەنـەی کـرد.
چـەنـدیـن سـاڵ تـێـپـەڕیـوە کـە زەردەخـەنـەی ئـەوم نـەبـیـنـیـوە..
"سـوپـاس. مـن ژەمـی ئـێـوارەکـە ئـامـادە دەکـەم."
بـە نـەرمـی چـرپـەی کـرد.ئـاهـێـکـم هـەڵـکـێـشـا و چـووم لـەسـەر قـەنـەفـەکـە دانـیـشـتـم لـە کـاتـێـکـدا چـاوەڕێـی ئـەو شـۆربـایـە قـێـزەونـە بـووم کـە ئـۆلـیـڤـیــا هـەمـیـشـە دروسـتـی دەکـات.
"بـێـگـومـان. ئـەم شـۆربـایـە دیـسـانـەوە." چـاوەکـانـم وەرگـێـڕا. "بـاوەڕ نـاکـەم لـە ڕاسـتـیـدا هـیـوای شـتـێـکـی تـرم هـەبـوو."
ئـۆلـیـڤـیـا سـەیـری خـوارەوەی کـرد و سـەیـری پـێـیـەکـانـی کـرد.
شـۆربـاکـەی ئـەوەنـدە خـراپ نـەبوو، ئـەگـەر ڕاسـتـگـۆ بـیـن. بـەڵـام هـەمـیـشـە هـەمـان خـواردنـی دووبـارە و سـێـبـارە دەکـوڵـانـد، بـۆیـە مـن لـێـی بـێـزار بـووم."بـەهـەر حـاڵ سـوپـاس."
دەسـتـم کـرد بـە قـووتـدانـی شـۆربـای مـریـشـکـی گـەرم.سـەرم بـەرز کـردەوە و تـێـبـیـنـیـم کـرد کـە ئـۆلـیـڤـیـا هـیـچـی نـەخـواردووە.
"ئـایـا تـۆ نـاخـۆیـت؟"
ئـۆلـیـڤـیـا سـەری لـەقـانـد.
وە ئـەوە بـوو کـە تـێـگـەیـشـتـم کـە لـەم ڕۆژانـەدا چـەنـدە لـاوازتـر بـووە.
"ئـایـا تـۆ ڕێـجـیـم دەکـەیـت؟" پـرسـیـم.
سـەری لـەقـانـد.
" نـازانـیـت چـۆن قـسـە بـکـەیـت؟"بــێــدەنــگ بــوو.
——————————————
YOU ARE READING
JUNGKOOK | SILENCE
Historia Corta" خـۆزگـە تـەنـهــا بــۆ هـەمــیشـە بـێـدەنــگ دەبـوویــت " وەرگــێـڕدراوە