Day 4

1K 219 101
                                    




JUNGKOOK'S  POV


" کـاغـەزەکـانـی جـیـابـوونـەوەت تـەواو بـووە؟"
بـە بـێـزاریـیـەوە پـرسـیـم.

"نـەخــێـر."

" بـاشـە پـەلـە بـکـە،"

چـاوەکـانـی پـڕ فـرمـێـسـک بـوون و چـاوەکـانـم بـە بـێـزاریـیـەوە وەرگـێـڕا.

" تـا نـیـوەشـەو نـاگـەڕێـمـەوە، بـۆیـە چـاوەڕێـم مـەکـە"  وتـم .

  " بـۆ کـوێ دەڕۆیـت؟"

" لـەگـەڵ هـانـا دەچـمـە پـارکـە گـەشـتـیـاریـیـەکـە."

  " دەتـوانـی لـە ڕێـگـای گـەڕانـەوەدا چـەنـد گـوڵـێـکـم بـۆ بهـێـنـیـت؟"

" پـێـم بـاشـە هـەمـوو پـارکـە گـەشـتـیـاریـیـەکـە بـۆ هـانـا بـکـڕم نـەک پـارەکـەم بـەفـیـڕۆ بـدەم لـەسـەر گـوڵـە گـەمـژەکـانـت."

پـاشـان ڕۆیـشـتـم بـۆ ئـەوەی خـۆم بـۆ ژوانـەکـەم ئـاماـدە بـکـەم.


———


هـانـام لـە مـاڵـەکـەی دابـەزانـد.

ئـەمـڕۆ زۆر خـۆشـم لـەگـەڵـیـدا بـەسـەر بـرد. و نـەمـدەویـسـت مـاـڵـئـاوایـی بـکـەم. بـەڵـام وتـی دایـک و بـاوکـی نـیـگـەران دەبـن ئـەگـەر لـە کـاتـی خـۆیـدا نـەگـەڕێـتـەوە مـاڵـەوە.

تـەنـها بـیـرکردنـەوە لـە بـیـنـیـنـی ئـۆلـیـڤـیا جـارێـکی تـر هـەسـتـم بـە بـێـزاری کـرد.

بـۆچـی هـانـا نـاتـوانـێـت لـەبـری ئـەو bitchە لـەگـەڵـم بـێـت؟ 

ڕقـم لـە ئـۆلـیـڤـیـایـە.  پـێـشـتـر زۆر بـە ئاـزیـزیـەوە خـۆشـم دەویـسـت، بـەڵـام لـەگـەڵ تـێـپـەڕبـوونـی کـاتـدا دڵـم دەسـتـی بـە گـۆڕانـکـاری کـرد.  و ئـێـسـتا تـەنـها بـیـرکردنـەوە لـە ئـەو وای لـێـکـردم کـە بـێـزار بـم.


—————————————

JUNGKOOK | SILENCE Where stories live. Discover now