Day 6

1K 213 76
                                    





"ئـەو گـوڵـانـەت لـە کـوێ وەرگـرتـووە؟"  پـرسـیــارم لـێـکـرد و سـەیـری گـوڵـە سـوورەکـانـی نـاو گـوڵـدانـەکـەم کـرد.

"ئـایـا تـۆ پـشـتـگـوێـم دەخـەیـت؟"


دوا پـارچە لـەفـافـەکـەی لـە دەسـتـیـدا پـێـچـایـەوە.

ئـایـا ئـازاری پـێـگـەیـشــتـووە؟

بـاشـە، مـن گـرنـگـی پـێ نـادەم.  بـا ئـازاری پـێ بـگـات و بـمـرێـت.


"ئـایـا بـۆ هـەمـیـشـە پـشـتـگـوێـم دەخـەیـت؟"

"لـە پـارکـەکـە هـێـنـاومـن."  لـە کـۆتـایـیـدا بـە دەنـگـێـکـی درزاوی وەڵـامـی دایـەوە.

"چـی لـە دەنـگـتـدا خـراپـە؟"

"تـەنـهـا کــەمـێـک مــانـدووبـووم."

"بـۆچـی مـانـدوو دەبـیـت لـە کـاتـێـکـدا تـاکــە شـتـێـک کـە کـردوتـە بـە تـەمـبـەڵـی پـاڵـکـەوتـن بـوو لـەسـەر قـەنـەفـەکـە لـە کـاتـێـکـدا مــن دەچـمـە دەرەوە و کـار دەکەم؟"

"ئـۆف. بـەڵـێ، تـەنـهـا بـۆ هـەمـیـشـە قـسـە مـەکـە. دەنـگـت بـەهـەر حـاڵ بـێـزارکـەر دەبـێـت."  چـاوەکـانـم وەرگـێـڕا و چـوومـە ژووری نـووسـتـن بـۆ ئـەوەی خـەوم لـێ بـکـەوێـت.


———


کـاتـێـک لـە خـەو هـەڵـسـام، یـەکـەم شـت کـە بـیـنـیـم ئــۆلـیـڤـیا ژوورەکـەی پـاکـدەکـردەوە.


پـشـتـگـوێـم خـسـت و چـوومـە خـوارەوە بـۆ ئـەوەی خـواردنـەوەیـەک بـخـۆمـەوە.


چـی ئـەو —

هـەمـوو مـاڵـەکـە بـێ پـەڵـە بـوو، تـەنـانـەت یـەک تـۆز لـەسـەر مـێـزی نـانـخـواردنـەکـە نـەبـوو.


ئـایـا ئـۆلـیـڤیـا هـەمـوو ئـەمـانـەی کـردووە؟

"بـە هـەمـوو تـوانـام هـەوڵـمـدا تـا دەتـوانـم پـاک و خـاوێـن بـێـت". گـوێـم لـە چـرپـەی ئـۆلـیـڤـیـا بـوو کـاتـێـک هـاتـە خـوارەوە.

"گــرنــگـی پــێ نــادەم."

"جــۆنـگــکـوک - "

"ئـۆف، خـۆزگـە دەتــتــوانـی تــەنـهـا بـێـدەنـگ بـیـت بـۆ هـەمـیـشـە!!"

'مــن'

فـرمـێـسـک لـە ژێـر چـاوەکـانـیـدا دروسـت بـوو و دیـسـانـەوە ڕایـکـردە سـەرەوە و دەگـریـا


————————————

JUNGKOOK | SILENCE Where stories live. Discover now