Deku
O cümleden sonra yüzüme bile bakmamıştı. Şuan arabada o akşam olduğu gibi sessiz,sedasız gidiyorduk. Fakat şuan..ortam gergindi. Kacchan'nın öyle aniden gelip, todoroki'nin olduğu bir konuşmaya katılması zaten beklenmedik bir olaydı. Ve o gittikten sonra beni tersledi, al işte sonuç bu. Of nedir bu çektiğim? Bizim içecek de hayal oldu. belki evde konuşmayı denerim ha? Bence gayet iyi bir fikir. Evet evet bunu yapacağım, her ne kadar ölmek için çok genç olsam da yapacağım. Ve kendimi sessizce o konuşmaya hazırlamaya başladım. Pek planladığım gibi gitmedi dürüst olmak gerekirse..
----
Kacchan poşetlerin hepsini almış bana bilerek hiç bırakmamıştı. O kadar inatçı ki bir poşeti ağzına almıştı.. diyecek birşey bulamayıp işine karışmadım bende getirdiği poşetleri döküp içindeki yemek, abur cubur, meyve her ne varsa hepsini boşaltmaya başladım. 4. Poşeti boşaltırken poşetin dibinde birşey gördüm. Hadi canım.. şaka olmalı..
"Kacchan.." bana birşey demeden baktı ve geri önüne döndü
Ah! Ne pislik ama
"Sana diyorum ot beyinli.."
"Ne var ne"
"Şey.. bugün için.. sanırım özür dilerim.."
Sessiz kaldı.
"Tamam" bu çocuk ciddi olamazdı.
"N-ne demek hayır be! Kuş beyinli,sana burada özür diliyorum ama senin dediğin şeye bak"
"Tamam dedim ya, daha ne sikim bekliyorsun"
"En azından sorun değil falan de seni piç herif"
"Ne dedin..?"
Sustum.
"Tekrar etsene onu"
Yutkundum.
"Hadi ama deku! Tekrar et" sinirle gülüyordu
Her an darbe yiyebilirim..dur..konu..konuyu değiştir, konuyu değiştir!
"KACCHAN GEL MİXEL YAPALIM.."
Bana anlamsızca baktı. İfadesi değişmişti. Aptal mısın dercesine bakıyordu, en azından fiziksel olarak dayak yemekten iyidir..yani.. sanırım.. karşımdaki kacchan ise her yoldan kurşun gibi saplanıyor gerçi..
"Seninle bir bok yapmak istemiyorum ben."
"Çok geç"
"L-lan orospu çekiştirme be!"
"Ahh kacchan çok kaba" dedim sahte bir üzüntü ile
"Aptalsın."
"Uff çok oyanbozansın kacchan."
"Hıhı"
"Of hadi getir malzemeleri."
Beklediğimden daha kolay olmuştu açıkçası. Yorgunluk mudur nedir bilemem ama tek kelimem ile ne dersem yaptı. Belki son dakikalarıdır da garibim son çaba ile cennete girmeye çalışıyordur, bence gayet mantıklı.
"Oi dalma, al şu şeyleri elimden. Kölen değilim ben"
"E kacchan az önce yapıyordun ne dersem?"
"Kafanı uçurmama çok az kaldı."
"Sakin ol kacchan sadece benim gibi birine kölelik yapıyorsun"
"Seni piç.."
"Hadi gel doğra çikolataları"
"Sen doğra"
"Bende muz var zaten"
"Umrumda değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐥𝐥𝐮𝐜𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
Fanfiction- " Onun alevi beni sarıyordu istemediğim halde onu görüyorum. Geçmiş beni avlıyor " Katsuki her ne kadar istemese de duygularına karşı gelemez ve çocukken onu takip eden çocuğu şu an o takip etmeye başlar. Ya da buna zorlanır? Kendini saplantılı gi...