Deku
"todoroki kun, iida kun! Sizce bu takım nasıl? Fazla abartılı mı duruyor?"
Todoroki ve iida gülümseyerek yaklaştılar. "Burada en iyi zevki olan sensin midoriya, neden bize soruyorsun ki?"
"A-ah?! Abartmayın canım.. sizde harika giyiniyorsunuz"
"Deku kun!!" Uraraka elinde birkaç çift elbise ile yanıma koştu. "Sence hangisi?! Kararsız biri olduğumu biliyorsun, bana bir el atsan çok iyi olurdu"
Dikkatlice elbiseleri süzdüm. Karşımda Siyah taşlı uzun bir elbise, mavi beyaz tüllü bir elbise ve son olarak pembe siyah hafif fularlı, hem çekici hem de seksi bir diğer elbise vardı.
"Tabiki siyah ve pembe olan! Elbisenin renkleri tam sana göre, aynı zamanda çok çekişi bir elbise. Bir de sen giyersen gerçekten seksi olursun"
Uraraka aniden kızardı "deku kun!"
"Haha gerçekleri söylüyorum uraraka san"
"Ochaco Chan peki bu elbiseye ne dersin" dedi tsuyu bize yaklaşırken.
"Tsu bak! Deku kun ile bunu seçtik ne düşünüyorsun?"
"Gayet güzel gözüküyor aslında"
"Değil mi?"
"Asui sa-"
"Bana tsu de midoriya chan"
"Ah benim hatam.. sen birşeyler buldun mu kendine?"
"Evet buldum kero"
"Sanırım bir tek ben bulamadım.. burada zamanınızı harcamak zorunda değilsiniz çoc-"
Todoroki elini omuza koydu. "Bu zaman kaybı değil midoriya. Merak etme seni bütün gün olsa da bekleriz."
"Evet evet!"
Gerçekten. Yine kalbimi eritiyor bu adam. Beni öldürmek üzeresin Todoroki kun.
"A-ah çok teşekkür ederim hepinize"
Gözüme bir takım takıldı. Siyah, kırmızı ve krem renklerini bulunduruyordu. Şık bir görünüme sahipti ayriyeten yanında kombinin parçası olarak düşündüğüm güzel ve şık takılar bulunuyordu. Oraya doğru yöneldim. Diğerleri de elindekiler ile beni takip ettiler. Yavaşça kumaşına dokundum ve iyice süzdüm.
"Deku kun bu gerçekten çok şık bir takım" dedi uraraka büyülenmiş bir şekilde.
"Bende uraraka san'a katılıyorum midoriya kun. Eğer partide uyumsuz ve kurallara aykırı olmazsa bu takım gayet iyi bir seçim olur!"
"İida kun, kurallar önemli değil. Sonuçta bu bizim partimiz değil mi?" Dedi tsu düşünceli bir şekilde.
"Yine de biz UA öğrencileri olarak her yerde ve her zaman düzenli ve kurallara uygun davranan bireyler olma-"
"Uff iida kun.. bırak da çocuk istediğini seçsin"
"Ama uraraka san"
"Hadi ama."
Sonunda pes etti ve seçimi bana bıraktı.
"Sana yakışır midoriya"
"Öyle mi dersin.."
"Evet tabiki."
"Öyle olsun..hey! Pardon bakar misiniz.?"
Yanımıza pembe gözlü sarışın bir bayan çalışan geldi ve benim için uygun olan bedeni seçim bizi kasaya yönlendirdi.
"Gayet iyi seçimler baylar ve bayanlar, en iyi kumaşlarımızdan almışsınız"
"Evet gerçekten kaliteli parçalar, ellerinize sağlık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐥𝐥𝐮𝐜𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
Fanfiction- " Onun alevi beni sarıyordu istemediğim halde onu görüyorum. Geçmiş beni avlıyor " Katsuki her ne kadar istemese de duygularına karşı gelemez ve çocukken onu takip eden çocuğu şu an o takip etmeye başlar. Ya da buna zorlanır? Kendini saplantılı gi...