Deku"Ugh.. başım zonkluyor.."
Yavaşça yattığım yerde doğruldum. "Ah lanet olsun belim, of ne bu şimdi ya.."
Etrafıma baktım "dur lan.. neredeyim ben?"
Şüpheli şekilde kalktım ve belimi tuta tuta olduğum yeri gezmeye başladım. Lüks gözüken çift kişilik bir ev gibiydi.. "ha?.. otel mi burası? Ne halt ediyorum ben burada.. dün gece ne sikim yaşandı.." tekrar kalktığım yere gitmeye yeltendim ve aniden gözlerim fal taşı gibi açıldı. Çünkü yattığım yerde uyuyan başka bir silüet vardı. Sarı saçlı kaslı bir silüet..
"UVAH?! KACCHAN?! S-SEN"
Kacchan yerinde sıçradı. Uyku sersemi bir şekilde İlk önce bana, sonra ise odaya şaşkın bir şekilde bakmaya başladı. Konuşmak için ağzını açıp kapatıyor ama sonunda hiçbir şey demeden etrafına bakıyordu. Benim kadar şok geçirmiş gibi gözüküyordu. Sonunda bir kelime etti.
"Ne sikime buradasın sen, neredeyim ben."
"K-kacchan?! Asıl sen ne yapıyorsun?!"
"LANET OLSUN NE OLUYOR?!"
Hızlıca düşünmeye başladım. "Biz.. biz dün.. partiyle gitmiştik.. ben.."
"Sen yarışmaya katıldın.."
Sonra ne? Sonra ne olmuştu? Biz neden beraber bilmediğimiz bir yerde uyanmıştık?!
Kacchan aniden dondu ve dehşet dolu bir şekilde bana bakmaya başladı. Birşeyler anlamıştı.
"Kacchan?! Ne oldu, birşey mi hatırladın?! Hey kacchan!"
"Lanet olsun. Kes sesini"
Bu çocuk gerçekten..
"Arkan acıyor m-" dedi aynı zamanda öğürürken. fakat ani kapı açılma sesi ile sözü yarıda kaldı.
"Ohoho! Bakubro? Midobro? Günaydın, uykucular sizi!"
Kacchan ise rahatlamış bir şekilde nefes verdi. Hala anlamamıştım ne demek üzereydi ve neden bir anda beti benzi atmıştı. Ve daha sonrasında ise denki'yi görünce rahatlamıştı. Fazla mantıksız gelmişti. Hiç bir zaman anlayamıyorum bu çocuğu..
"Dökül kuş beyinli."
"Of bir günaydın bile yok mu ya? O kadar taşıdık sizi buraya kadar."
Arkasından kirishima da içeri girdi.
"Oo uyanmış bizim şampiyonlar?"
"Anlatın dün gece noldu piç kuruları."
"Haha sakin ol biraz bro"
"Senin kafanı patla-"
"Tamam tamam, dün beraber içki yarışmasına katıldığınız zamanı hatırlıyorsunuz değil mi?"
"Evet devam et lütfen kaminari kun"
"Eh işte siz başa baş gidiyordunuz, baya abartmış ve çok kötü sarhoş oldunuz. Herkez tezahürat ettikçe ikiniz de daha çok hırslandınız. Sonunda berabere kaldınız"
"Gerçekten bu inek ile içki konusunda berabere mi kaldım lanet olsun?!"
"Kacchan senden daha iyiyim ha? Bende sert çocuk sanmıştım seni, hepsi sadece rolden ibaret miydi yoksa hah?"
"DEKU"
kirishima, bakugou ayaklanmak üzereyken kalktığı gibi tekrar yerinde oturttu.
"Daha bitmedi, sonrasında midobro amuda kalkıp içmeyi teklif etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐥𝐥𝐮𝐜𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
Fanfiction- " Onun alevi beni sarıyordu istemediğim halde onu görüyorum. Geçmiş beni avlıyor " Katsuki her ne kadar istemese de duygularına karşı gelemez ve çocukken onu takip eden çocuğu şu an o takip etmeye başlar. Ya da buna zorlanır? Kendini saplantılı gi...