Хто цей чоловік

17 0 0
                                    

Я прокинулася в розкішному ліжку. В чужому домі. Я не знала де я , хто мене викрав , а головне для чого я їм потрібно? Я почала згадувати коли я зникла , хто були ті люди. Але я помню тільки слово "скучала" . Звідки ці люди могли мене знати? На ці питання я не знала відповіді . Я встала з ліжка розглянула кімнату біля мене стояла тумбочка , було крісло та дві двері. Я підійшла до тої , що була в кінці кімнати - це була ванна . Я підійшла до наступних, вони були зачинені. Коли відійшла від них , вони раптом почались відкриватися . До мене в кімнату зайшла жінка з підросли на якому розташувавався чайник з їжею.
- Хто ви ? Що вам від мене потрібно?
- Заспокойся ,мене звуть Квінні Голдштейн. Я принесла тобі поїсти. Не бійся мене я тобі не причиню болю та смутку. Ти опинилася тут за побажанням нашого лідера Гелерта Гріндевальда. Його зараз в цьому домі немає, він поїхав з цієї країни.
-Навіщо я йому , що він від мене хоче
-Цього я не знаю відповіла Квінні , поїш я тобі все розповім.
Я випила чашку чаю та поїла круасанів . І Квінні почала мені все розповідати де я знаходжуся , хто вони такі . Я зараз знаходюсь в маєтку Гріндевальда , вони чаклуни. Це було так дивно для мене , що я й не знала , що сказати.
Квінні вийшла з кімнати та забрала підніс . Коли вона прийшла я побачила багато одягу.
Сукні , кофти , штани , туфлі і багато чого більшого.
- Квінні дякую , будь ласка ти можеш мені принести папір та олівець .
Так ,ти вмієш малювати? За допомогою своєї чарівної палички вона начарувала їх , та дала мені.
- Так. Відповіла я . Дякую .
***********
Так минали дні , і ночі ми потоваришували з Квінні , вона мені багато чого розповідала . Допоки однієї ночі до мене не зайшов чоловік.
***********
Я прокинулася від того ,що біля мене хтось сидить , і я розуміла , що це не Квінні . Я не була та хто щось боїться але це був не той випадок . Я відкрила свої очі і побачила чоловіка , чиї слова я чула лиш один раз але вони були в мене в голові. На вигляд він був дуже усталий , надітий в чорний костюм , ті самі білі волоси , і різного кольору очі  .Він привітався зі мною .
- Катерино . Він ліг біля мене , обнявши мене моє серце забилося ще більше , я намагалася відсунутись від нього але марно , він був сильнішим. Я чула його подих на своїй шиї , я не могла засунути , всю ніч я пролежала в його обіймах , допоки не заснула. Вранці я прокинулася і оглянулась по бокам його не було на тумбочці біля ліжка стояли чудові піони

 Вранці я прокинулася і оглянулась по бокам його не було на тумбочці біля ліжка стояли чудові піони

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я понюхала їх , вони пахнули ранковим полем . Я встала , зробила гігієнічні справи та вдягулася в мій улюблений колір- чорний.

До мене зайшла Квінні , я привіталася з нею , в її руках був підніс з моїм сніданком

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

До мене зайшла Квінні , я привіталася з нею , в її руках був підніс з моїм сніданком . Я запитала від кого ці гарні квіти . Вона відповіла від нашого пана... Ці слова вели мене в ступор.

✨Моє Життя До Магії✨Where stories live. Discover now