Після того ,як я перемістилася минуло 3 дня. Я знайшла собі будиночок в лісі , забрала своїх улюбленців. Я вчуся магії , читаю книжки. Але це складно , книжок в цьому домі було мало тому мені прийшлось виходити з будинку. Я вчу світлу і темну магію , щоб була рівновага. Я прокинулася на мені спали мої тваринки.
.
На столі біля мене лежав портрет чоловіка який завоював моє серцеМені так прикро , що я його покинула але це потрібність для мене. Я встала одягнулася і пішла тренируватись.
Я закликала всю силу яка в мене була . Темну і світлу. Магію глибин і неба. Я була не переможна. Я готувалася для правління світом промайнула моя думка , і я в цьому впевнена. Так проходив мій кожен день життя тренировка ,нові знання , читання книжок , вчилася і вчилася. Мої улюбленці надихали мене і підтримували
Мені не шкода людей , мені шкода тварин. Я буду обирати їх.
***********
Сьогодні в місті проводився великий бал , я вирішила навідатися туди і взнати коли будуть вибирати міністра магії. Я явлюсь на вибори але не для голосування ... Я засміялася. Я одягнула прекрасну сукню і взяла до неї маску
Я перемістилася опинилася я на дворі , біля гарного замку. Зайшла туди. Навкруги грала музика , подавали закуски , люди танцювали , сміялися. Я знайшла поглядом Гріндевальда він так і не змінився , хоча , що я думала ,що він за місяць зміниться. В залі заграла нова пісня , всіх запросили до танцю . Я вирішила спочатку послухати те , що кажуть чоловіки в стороні вони обов'язково повинні щось знати.
Да Гельмане я тобі говорю виберуть Дамблдора , якщо він захоче або Гріндевальда.
Томаса , я не знаю хто буде міністром.Клаус , а коли точно воно відбудеться через місяць. Сказав той.
Все , що мені потрібно я взнала. І пішла танцювати. В цьому танці дам передавали друг другу. Я танцювала , поглядом шукаючи його. Я побачила його , мене передали йому. Він не впізнав мене. Я промовила слово яке запам'ятала на все життя " Скучав" . Він подивився на мене. -Кетрін... , що ти робиш.Кетрін я за тобою сумував. Помовч будь ласка сказала я лагідно. Я сумувала за тобою всі ці дні , я тебе кохаю так міцно , що ти не уявляєш. Кетрін він поцілував мене не дивлячись на танок , на людей. Так стримано і солодко. Музика закінчилася я відсторонилася від нього .
Бувай промовила я і зникла з зали.
************************
Дякую всім хто читає це. Я дуже сильно стараюся , пишіть мої помилки ставне ⭐, якщо вам подобається . Дуже вам дякую ❤️
ВИ ЧИТАЄТЕ
✨Моє Життя До Магії✨
FanfictionЗАВЕРШЕНО.Це моя перша історія . Одного разу Катерина святкувала свій випускний в нічному клубі . Підійшовши до бара вона замітила чоловіка з білим волоссям , і різними кольоровими очима. Тоді вона ще не обратила на нього свою увагу але чи знала вон...