Остання мить

11 0 0
                                    

Минали дні і ночі , я все вдосконалювала себе. Але зараз не про це.
***************
Міністерство магії
Гріндевальд почав захоплювати всі частини магічного світу . Його сторонники були повсюди. Хто йому не корився вже був мертвий або сидів у в'язниці. Всіх закликали воювати з ним. Але була одна ні , на полі бою з'являлася одна людина. Яка вбила і сторонників Гріндевальда і звичайних людей
**************
Битва
На полі бою розташувалися чарівники готові померти заради своєї волі.
- Як ми всі знаємо , сьогодні відбудеться остання битва , яка покаже хто буде правити світом. Промовив Гріндевальд. На другій стороні від нього стояв Дамблдор також з своєю армією чарівник. Він ходив поміж них віддавав прикази.
Битва почалася з всюди лилася кров чистокровних , грязнокровних чарівників . Всі вони були тут. Гріндевальд зійшовся в поєдинок з Дамблдором. Його армія трішки програвала. Але раптом на полі бою роз'явилася темрява . В ній показалася постать яку Гріндевальд любив більше на світі.

 В ній показалася постать яку Гріндевальд любив більше на світі

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.




Я вийшла до них . Хочете спитати чому я стало поганою. Бо мені набридло , що мене вважають доброю , милою , що я ні на кого не кричу. Ця темна магія жила в мені все моє життя і я нею скористаюся.

 Ця темна магія жила в мені все моє життя і я нею скористаюся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Я випустила з себе темряву і прямою ходьбою йшла до них. Які ж вони глупі . Що важали мене слабою для них .
- Сумували промовила я дивлячись на них.
- Кетрін промовив Дамблдор. Я думав ти не згадаєш.
- Я почала згадувати дядько ) . Я похмуро улибнулася. В мене було два вибори стати на бік мого кохання. Чи стати на бік мого дядька , що стер мені пам'ять , бо я була надто могутня. Всі ми знаємо , що я виберу. Я пройшла до Гелерта і поцілувала його стриманим поцілунком. Почався справжній бій ,тепер Дамблдор повинен був відступати. Його армія вся була перебита , а ті хто зосталися сіли до в'язниці або стали на наш бік.
- Дядечко хіба це не сумно , ти намагався стерти мені пам'ять, а якби ти це не зробив цього б не було. Я засміялася. Вперше в житті я почувалася такою могутньою . Він зник , він вирішив втікти подалі від поля бою , але він колись повернеться, я це знаю. До мене повернувся мій чоловік.
- Кетрін я так за тобою сумував. Я тебе кохаю промовив він .
- Я теж. Відповіла я. Так сильно як тільки можна. Ми поцілувалися . Поцілунок був солодким , наповненим жагою , зрозумілим тільки нам. Ми повернулися до нашої армії.
- В цей день ми перемогли , весь світ буде жити за законами , які ми представляємо. Почав промову він.
- Але сьогодні до нас доєдналася моє наречена , яка допомогла нам в цій битві. Ми пройшлися до центру і сіли в трон який по праву належить нам .

Ми відсвяткували це , але давайте подивимося в іншу кімнату

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ми відсвяткували це , але давайте подивимося в іншу кімнату. Ми з Гелертом опинилися в кімнаті. Ми не могли стримуватися. Ми хотіла друг друга. Ми почали роздягатися . Так і пройшла ніч . Я керувала світом. В світі магії все було добре. Там жили і грязнокровні і полукровки і чистокровні.Чистокровних стало набагато більше. Грязнакровків менше. А полукровок найбільше. Все було добре . Ми правили світом . І так буде завжди. Ми одружилися з Гелертом , я побачила своїх друзів .
Дякую всім хто читав , скоро буде нова історія про новий світ💖

🎉 You've finished reading ✨Моє Життя До Магії✨ 🎉
✨Моє Життя До Магії✨Where stories live. Discover now