Привіт , мене звуть Катерина . Неділю потому мені виповнилось 18 років. Сьогодні у мене випускний.
Я хотіла стати ветеринаром, все життя, чому запитаєте ви ? Коли мені було 6 років в мене загинув мій найкращий друг собака , у нього був рак. Тоді я сильно плакала , і поставила мету стати тих хто буде рятувати життя , а не забирати їх. Так - це звучить дивно але я така .Мені подзвонила моя найкраща подруга Анабель , яка поступає в інститут на архітектора. Я дружу з нею все життя.
- Привіт Катерино , як ти ? Ми їдемо до магазинів , вибирати наряди?Питає у мене Анабель.
-Так я зараз вже виїжджаю .
Так так я не сказала ,що в мене ж права і власна автівка. В цьому році я здала на них. У мене Mazda 3 чорного кольору. Я виїхала із свого будинку і заїхала за своєю подругою , ми живемо близько - це дуже добре***********
Я під'їхала до будинку. Анабель підбігла до мене і обняла . Вона була одягнута в чорні джинси та короткий коричневий топ .
- Сонечко привіт . Сказала вона мені поїхали. Привіт відповіла їй. Ми виїхали на трасу і поїхали до ТЦ. Ми вибрали дуже довго чорна довга сукня , рожевий вітер , і так далі . Я вибрала чорну сукню з розмахом на бедрі , а моя незабудка вибрала синю коротку сукню . Вона їй дуже пасувала.
************
Мені подзвонив Александр. Мій найкращий друг який підтримував мене . -Привіт сонечко ви вже з Анабель вибрали сукню , готові їхати? Я можу вас забрати.
- Так Алекс ми вже все вибрали зараз поїдемо до віжажиста . Ні ми самі приїдемо . Буду біля 20:00 .Бувай.- Бувай озвався Алекс.
************
Як я і сказала Александру ми поїхали до віжажиста , зробила мейк , зачіску , манікюр. Та виїхали до нашої школи.
************
Там мені вручили дипломи та всім моїм однокласникам , і ми поїхали тусити до нічного клубу. Нас було 11 . Я , Александр , Анабель , ідіот Ден ,Крістіна , Сергій , Даша , був хлопець на ім'я Дарклінг не питайте його мати дуже сильно любила читати фентезі, Марія , Давид та Рік. Ми накупили собі випивки , різних страв , і пішли гуляти на повну котушку , ми грали в правду і дія , я часто вибирали правду , рідко дію . Я вирішили освіжитися і підійшла до бармена замовила собі мохіто. Біля бару сидів чоловік з білим волоссям і різними очима. Він був сам з віскі і з ні ким не розмовляв , я його одразу й не замітила та й не обратила на нього увагу , я взяла мохіто і пішла геть від бару. Ми просиділи так до 03:26 години ночі поки всім не стало погано . Чоловік біля бару сидів і сидів поки я не вийшла і не замовила собі таксі до дому . Я була не сильно п'яна я не люблю пити...
ВИ ЧИТАЄТЕ
✨Моє Життя До Магії✨
FanficЗАВЕРШЕНО.Це моя перша історія . Одного разу Катерина святкувала свій випускний в нічному клубі . Підійшовши до бара вона замітила чоловіка з білим волоссям , і різними кольоровими очима. Тоді вона ще не обратила на нього свою увагу але чи знала вон...