- Пробач Гелерту за його нахабство. Мовила Квінні .
- Добре . Квінні , ти можеш узнати , що з моїми улюбленцями.
- Ах да я тобі ще не сказала вони у твоєї мами . Якщо попросиш у Гелерта , може він тобі дозволить.
- Добре постараюсь попросити ( але після того , як він біля мене лежав не хочеться й просити подумала я )
Квінні , а можна мені вийти надвір , помалювати краєвиди?
- Не знаю
- Ну будь ласка
- Добре ,пішли я тебе проводю
Квінні вивела мене надвір тут було дуже гарно , а маєток був ще гарніший.
- Тільки Катерина ні куди не тікай, сказала Квінні
- Обіцяю , ні куди я не дінуся
*************
Я знайшла собі місце - це була мальовнича поляна . Я сіла біля дерева , і почала малювати пейзаш. Дякую Квінні , що вона мені начарувала різні фарби , олівці.Я домалювала свій малюнок і пішла прогулятися біля маєтку , я побачила , як в будинок входять не відомі мені люди , і вирішила не йти до своєї кімнати. Я пішла до того дерева і побачила , що біля нього лежить собака .
- Маленька де ти тут взялася , хто твій хазяїн? Я підійшла до неї , вона хотіла втекти но вона хромала на задню ніжку. Я підійшла до неї вона невозражала . Я подивилася на її лапку . Вона просто вогнала туди колючку. Я її дістала. Собачка завила від болю, але потім зрозуміла , що я їй допомогла. Вона лизнула мою руку , і побігла геть. Я вирішила все ж таки пійти в кімнату допоки мене ніхто не побачив.
**********
Наступні дні я ходила гуляти , Гріндевальда не було чутно. Квінні казала на це , що він дуже зайнятий . Та собачка , що прибігала була дівчинкою , я з нею часто града , і в один момент я вирішила її намалювати.Я зайшла до своєї кімнати , там на мойому кремлі сиділа нетерпляча Квінні .
- Катерино де ти ходила так довго , тебе визиває до себе Гріндевальд. Він хоче з тобою поговорити .
- Про що ? Запитала я ( але в душі у мене був страх адже я боялася цього чоловіка).
- Також він захотів , щоб ти одягнула сукню бо там буде багато людей . Одягни цю вона поклала декілька варіантів переді мною . Я обрала ніжно зелену сукню , цей колір мені пасував
ВИ ЧИТАЄТЕ
✨Моє Життя До Магії✨
Fiksi PenggemarЗАВЕРШЕНО.Це моя перша історія . Одного разу Катерина святкувала свій випускний в нічному клубі . Підійшовши до бара вона замітила чоловіка з білим волоссям , і різними кольоровими очима. Тоді вона ще не обратила на нього свою увагу але чи знала вон...