Я прокинулася в своїй кімнаті на тумбочці біля мене стояли квіти , як і завжди подумала я. Я думала про спогад , як я могла це робити , куди ділася ця енергія , і звідки я могла в дитинстві знати Гріндевальда.
Я одягнулась в незвичний для мене костюм. Хочу спробувати щось нове незвичне для мене.
Я вийшла до коридору , і знайшла
Квінні .
- Привіт сонечко , сказала вона , як твої справи , куди йдеш
- Нормально Квінні , а ти як ? Я йду до бібліотеки , можеш туди мене проводити.
- У мене все чудово , так я проводю тебе звичайно. А навіщо тобі туди йти , хочеш щось почитати.
- Так , хочу дізнатися про свою силу.
Добре відповіла вона , ми йшли коридора , коли вона остановилася біля дверей ось це тут , можеш йти туди.
- Дякую Квінні , я обійняла туди і зайшла
Ця кімната була повна книг , скелетів різних тварин , такої бібліотеки я ще не бачила в житі.Я почала шукати потрібну мені книгу але , як я можу знати яка саме мені потрібна . Я почала шукати , історія магії , відомі чарівники , теорія Ніколаса Фламеля . Я шукала й шукала поки не знайшла її. Темна магія усіх часів . Там розповідалося про горакракси , магічні заклинання , темних чарівників. Я знайшла розділ який мені був потрібен і почала читати , я читала і читала . І вирішила взяти її з собою , я вийшла і почала йти до своєї кімнати . Я майже зайшла до кімнати але я вдруге побачила Гріндевальда в компанії з якимось чоловіком. Він мене замітив і не міг відвести від мене погляду , до мене повернувся інший погляд , на вигляд чоловік був дуже гарний. Я вирішила підійти до них .
- Добрий день , підійшовши мовила я.
- Добрий день промовив другий чоловік . Гарно виглядаєте мовив він.
- Дякую промовила я .
Цей чоловік роздивлявся мене відкрито навіть не зважав на Гріндевальда , Гелерта це розлила. Пішли промовив він. Чоловік каже: я ж навіть не представився, вибачте мене. Я Ніколай , а ви прекрасна дама.
- Катерина приємно було познайомитися.
Вони пішли. Допобачення Кетрін, буду чекати зустрічі.
Я пішла до своєї кімнати.
І почала повторювати те , що було в книжці , читати закляття .Вони всі мені видавалися знайомими і я змогла їх швидко відтворювати, наступного дня я також піду до бібліотеки подумала я
ВИ ЧИТАЄТЕ
✨Моє Життя До Магії✨
FanfictionЗАВЕРШЕНО.Це моя перша історія . Одного разу Катерина святкувала свій випускний в нічному клубі . Підійшовши до бара вона замітила чоловіка з білим волоссям , і різними кольоровими очима. Тоді вона ще не обратила на нього свою увагу але чи знала вон...