5

297 18 3
                                    

Gaara: Naruto bugünlük bu kadar yeter.

Naruto: Hayır Gaara, daha fazla güçlenmeliyim. Sonucu ne olursa olsun.

Gaara: Yine de dinlenmelisin Naruto. Bu şekilde olmaz..

Naruto: Tamam, az sonra dinlenirim. Sen beni merak etme.

Gaara: Sen öyle diyorsan..

Naruto tekrar antrenmana döndü. Daha fazla güçlenmek istiyordu. Bu şekilde intikamını alamazdı. Fakat Gaara'da haklıydı. Dinlenmezse güçsüz düşerdi ve bu kötü sonuçlanabilirdi. Naruto yarım saat daha antrenman yaptıktan sonra dinlenmeye gitmişti. Gaara'da bu sırada yiyecek birşeyler hazırlıyordu.

Gaara: Naruto..

Naruto: Ne oldu Gaara?

Gaara: Yiyeceğimiz azalıyor. Ne yapacağız?

Naruto: Yapacak birşey yok. Yemek almaya gideceğiz.

Gaara: Ama en yakın köye gitmek bile 1 gün sürüyor.

Naruto: Başka ne yapabiliriz acaba Gaara? Sen burada kalırsın bende giderim. İtiraz etmek yok.

Gaara: Ama Naruto..

Naruto: İtiraz yok dedim Gaara.

Gaara mecbur susmak zorundaydı. Fakat Naruto o köye giderse yakalanabilirdi. Ve başına bela alabilirdi. Ama yapacak başka bir şey yoktu. En yakın köy oydu. Ve yemekleri de azalmıştı.
.
.
.
Naruto erkenden kalkmış, köye gideceğim için hazırlık yapıyordu. Gaara'da ona yardım ediyordu. Naruto yola çıkmıştı. İkisi de endişeliydi. Gaara, Naruto tek başına gidiyor diye endişelenirken Naruto da Gaara'yı tek bıraktığı için endişeleniyordu.

--------

Oy Vermeyi Unutmayın :)

REVENGE (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin