10

253 20 5
                                    

Herkes şaşırmıştı. Naruto'nun intikamının bu kadar ağır olacağını tahmin etmemişlerdi.

Sasuke: O N-naruto mu?!

Kakashi Sasuke'nin gösterdiği yere baktı. Naruto onlara boş gözlerle bakıyordu. Arkasını döndü ve yanında ki çocukla beraber oradan tamamen uzaklaştı.

Kakashi takımı Tsunade'nin emriyle daha fazla yaşayan birileri var mı diye aramaya başladı. Konohalıların yarısından fazlası ölmüştü. Yaşayanların geneli sadece çocuktu.

Diğer takımlar görevlerinden dönmüştü. Karşılarında yok olmuş bir köy görmeyi düşünmemişlerdi. Konoha'yı geri inşa edemeyeceklerinden dolayı yakın köylerden birine gitmişlerdi. Eski dostundan intikam alacaklardı.
.
.
.

Konoha'nın yıkılışından 2 hafta sonra Sunagakure köyüne saldırıldığı haberi gelmişti. Köyün Kage'si öldürülmüştü. Bu ölümün arkasındaki kişinin Gaara olduğu söyleniyordu.

Sonunda ikili intikamını almıştı. Artık tek amaçları Menma'ya bakmaktı. Akatsuki onların peşindeydi. Bu yüzden fazla vakitleri yoktu, yakalanabilirlerdi. Menma'yı daha güçlü yapmaları gerekiyordu.
.
.

Sakura: Naruto'nun biz ihanet edeceğini düşünmemiştim! Onu sevdiğimizi söylemiştim. Fakat o bizi bile önemsemeyip Konoha'yı yok etti! Eğer göreve gitmeseydik bizde ölecektik!

Sasuke: Hâla anlamadın mı?

Sakura: N-neyi?

Shikamaru: Naruto bunu bilerek yaptı. Bize zarar vermek istemediği için biz görevdeyken saldırdı..

Sakura bunu düşünmemişti. Kafası karışıktı. Artık hiçbir şeyi algılayamıyordu. En sonunda sessizce ağlamaya başladı. Hinata da onu teselli ediyordu.

Sasuke ayağa kalktı ve kapıya doğru yürümeye başladı.

Shikamaru: Nereye Sasuke?

Sasuke: Antrenman yapmaya. Bu şekilde durursak intikamımızı alamayız.

Shikamaru kafa salladı. Sasuke haklıydı. Fakat güçlenseler bile nasıl Naruto'dan intikam alacaklardı?

-----

Aklıma Yazacak Birşey Gelmiyor :')
Bölümü Normalden Daha Uzun Süre Sonra Atıyorum.
Çünkü Cidden Aklıma Bir Fikir Gelmiyor ╮(─▽─)╭

Oy Vermeyi Unutmayın (◍•ᴗ•◍)

REVENGE (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin