7

259 24 1
                                    

Naruto: Menma benimle beraber gelmek ister misin?

Menma Naruto'nun teklifini kabul etmişti. Burada durmaya devam etse o adamlar tekrar gelip Menma'yı döverlerdi. Ve bu seferki daha kötü olabilirdi..
.
.
.

Naruto Menma'ya yeni kıyafetler almıştı. Daha sonra da yola çıkmışlardı. Menma yıllar sonra ilk defa mutlu olmuştu. Naruto ise düşünüyordu. Gaara'ya ne diyecekti? Ya da bir saldırı olduğunda nasıl koruyacaktı? Onu köyde bırakmak istememişti. Ama bunları da düşünmeliydi.
.
.

Sığınağa gelmişlerdi. Naruto Gaara'ya açıklama yapıyordu. Gaara ise Naruto'ya kızıyordu.

Gaara: Naruto! Daha kendimize bakamıyoruz ve sen bir çocukla geldin!

Naruto: Ama onun da bizim gibi acı çekmesini istemiyorum! Hem baksana ne kadar mutlu..

Gaara başını onaylamaz bir şekilde salladı.

Gaara: Ne yaparsan yap. Fakat çocuğa birşey olursa sorumluluğu alırsın.

Naruto Gaara'nın o sözünden sonra düşünmeye başladı. Ona eğitim verebilirdi. Böylece en azından düşmanlardan kaçıp kendini savunabilirdi. Bu düşüncesine onay verdi ve Menma'nın yanına gitti.

Naruto: Menma bugünden sonra sana eğitim vereceğim. Böylece biz yokken kendini savunabilirsin. Kendini hazırla.

Menma buna sevinmişti. Naruto'ya ısınmıştı ve ondan eğitim almayı eğlenceli bulmuştu..

------

Oy Vermeyi Unutmayın (◍•ᴗ•◍)

REVENGE (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin