Sasuke, Naruto'yu senseisi olan Jiraiya'nın yanına gömmüş ve Sunagakure'ye geri dönmüştü. Kakashi bunu öğrenir öğrenmez Sasuke'nin yanına gitmişti.
Kakashi ne kadar soru sorsada bir cevap alamamıştı. Kakashi sustuğunda ise Sasuke'nin dudaklarından tek bir soru dökülmüştü.
Sasuke: Çocuk nerede?
Kakashi: Çocuk bir şey biliyordur diye sorguya aldık. Fakat ismi haricinde hiçbir şey hatırlamıyor.
Sasuke: Hiçbir şey hatırlamıyor derken?
Kakashi: Üstünde bir Jutsu uygulanmış galiba.
Sasuke: Kakashi çocuğu yanıma almam mümkün mü?
Kakashi: Neden böyle bir şey yapmak istiyorsun?
Sasuke: Naruto ölmeden önce benden o çocuğa bakmamı istedi.
Kakashi: Anladım.. Bunu bir sorucam. Zaten çoktan reşitsin. Çocukla ilgili bir tehlike olmadığı için izin verirler.
Sasuke tamam anlamında kafasını salladı ve evine doğru yürümeye başladı..
.
.
.Kakashi Hokagelerden izin almıştı.
Sasuke bunun üzerine Hokage binasına gitmişti. Sasuke sabırsızca odada bekliyordu.
Kapı yavaşça açılmaya başlamıştı. Ve sonra siyah saçlar gözükmüştü.
Menma: Sen.. babam mısın..?
Sasuke ilk başta biraz şaşırmıştı. Yani nasıl olsa her gün bir çocuk ona baba demiyordu değil mi?
Sasuke: Evet..
Bunun üzerine Menma koşarak Sasuke'ye sarılmıştı. Sasuke ilk başta şaşkınlıktan karşılık vermese de kendine geldiğinde karşılık vermişti.
Sasuke gerekli işlemleri de yaptıktan sonra Menma ile beraber yeni evine gitmişti.
-Final-
Öhm. Kitabın Sonuna Geldik :>
Fakat Son Yaptığım İçin Bu Kitapta Hikaye Yarım Kalmış Oluyor.
Belki Özel Bölüm Yazarım Ya Da Gelecekle İlgili Yeni Bir Kitap Yazarım.
Ve Final Bölümü Geç Geldiği İçin Üzgünüm (╥_╥)