8

257 23 8
                                    

Naruto Menma ile beraber antrenman yapıyordu. Gaara'da onları izliyordu. Menma antrenman yaparken çok ciddi görünüyordu. Gaara Menma'nın bu haline şaşırıyordu. Normalde bu kadar ciddi görünen birisi değildi.

Naruto ise Menma'ya amaçlarını açıklamıştı. Menma'da onlara yardım edeceğini söylemişti. Çünkü onlar Menma'yı kurtarmıştı. Bu yüzden onlara yardım etmek istiyordu.
.
.
.

Aylar geçmişti. Konoha tamamen pes etmişti. Artık sadece Akatsuki'nin peşinden gideceklerdi. Naruto'nun geri dönmeyeceği bariz ortadaydı. Kakashi ve takımı da Tsunade'nin emriyle köye dönmek zorunda kalmıştı. Sasuke kendini tamamen eğitime adamıştı. Yeni jutsular öğrenmeye çalışıyordu. Sakura ise Tsunade ile hastanede çalışıyordu.
-----

Sakura: Sasuke-kunn!

Sasuke gelen sesle arkasını dönmüştü. Sakura koşarak geliyordu.

Sasuke: Ne oldu Sakura ne bu acele?

Sakura: Sasuke-kun! Naruto ile ilgili bir haber var! Tsunade-sama bizi Hokage binasına çağırıyor!

Sasuke: Tamam. Hemen gidelim.

Sasuke ve Sakura Hokage binasına doğru aceleyle koşuyordu.
Tsunade'nin ofisinin önüne geldiler ve kapıyı çalıp içeri girdiler.

Sakura: Geldik Tsunade-sama!

Kakashi: Naruto ile ilgili haber nedir Hokage-sama?

Tsunade: Naruto yanında bir çocukla yakında ki bir köyde görülmüş.

------

Oy Vermeyi Unutmayın (◍•ᴗ•◍)

REVENGE (SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin