5.

12 0 0
                                    

  derinpala:🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  derinpala:🤍

506.235 beğeni - Yorumlara kapatılmıştır.

"Aşkım yarım saatlik bir fotoğraf çekimi olacak. Neden ağlıyorsun?" Yanaklarını ellerimle sildim. "Hemen gözünün önünde olacağım. Hem gelmek isteyen sen değil miydin?"

Ajansın yeni anlaştığı tasarımcının kıyafetlerinin çekimi vardı. Ayça sabah fotoğraf çekimi olduğunu öğrenince kreşe gitmemek için dakikalarca ağlamış ve gelmek istemişti. Bende dayanamamış kabul etmiştim. Normalde çekimim olduğu zamanlar kreşte oluyordu ama bu sefer ki çekim sabah erken saatte haber verildiği için aceleye gelmişti.

"Ama gitmeni istemiyorum. Hem yarım saat çok uzun bir süre. Ne yapacağım ben o kadar zaman?" Minicik elleriyle gözlerini silerek konuşmuştu. Tatlı tatlı bana bakarken sarıldım ona. Sen bana böyle bakarsan olmaz ki ama...

"Bebeğim... Bak ben şu beyaz perde var ya," dedim parmağımla önümüzde ki perdeyi göstererek. "orada olacağım. Sen de tam burada, Ali abinin yanında olacaksın." Ali menejerimdi.

Mavi gözleriyle Ali'ye baktı. Ali onun boyuna gelmek için dizlerinin üstüne çöktü. Bende son kozumu kullanmak zorunda kaldım. "Ayçacığım eğer ağlamazsan sana söz çekimden sonra tatlı yemeye gideriz. Kabul mü?"

Ayça gözlerini hızlıca sildi ve kocaman gülümsedi. "Ağlamıyorum ki ben." Bana döndü ve elini aceleyle salladı. "Hadi abla git daha tatlı yemeye gideceğiz. Çabuk ol." Bu kadar çabuk ikna olacağını bilsem en başında söylerdim. Tatlı canavarı bu çocuk.

Yanağını öpüp ayağa kalktım. Ali'ye teşekkür edip beyaz perdenin oraya doğru ilerledim.

Patron her zaman olduğu gibi sandalyesine oturmuş etrafı inceliyordu. Her şeyin eksiksiz yapıldığını görmek için herkesi dik dik izliyordu. Aslında dikizliyordu demek daha doğru olur.

Evet anonim kişi doğru söylüyordu. Patronumuz gerçekten şerefsiz herifin teki.

Yarım saatten fazla süren çekimim bitmişti. Ayçayı Ali'nin yanından alıp odama doğru yürüdüm.

"Canın sıkıldı mı balım?" dedim yanımda paytak paytak yürüyen bücüre. Kafasını kaldırıp bana melül melül baktı.

"Evet sıkıldım. Ali abi de ben sıkılmayayım diye her zamanki gibi şarkı söyledi." Bir anda durdu ve yüzünü buruşturup konuşmaya başladı. "Abla lütfen Ali abiye söyle bir daha şarkı söylemesin. Sesi çok kötü." Kahkaha attım. Odama girip üstümü değiştirdim.

Bütün gün Ayça ile gezdik. Eve doğru arabayı sürerken telefonuma üst üste bildirim geldi. Akşam vakti olduğu için kimden geldiğini tahmin edebiliyordum.

Kafam çok karışıktı ve açıkcası kalbimde biri varken başka birine kollarımı açamazdım. Anonimden emin değildim. Azgın herifin biriydi ve ne kadar güven verebilirdi ki?

Eve geçtiğimizde dışarıda yemek yediğimiz için Ayçayı banyo yaptırdıktan sonra yatırıp uyuttum. Bende duşa girdikten sonra yatağa yatıp elime telefonu aldım.

*

0555**: Nasıl geçti günün?

0555**: Benim çok sıkıcıydı ve seni çok fazla göremedim.

0555**: Fotoğraf atsana bir göreyim.

0555**: Bakayım sana.

Derin: klasiklesmis sözleri mi kullanıyorsun sen

Derin: bokoyom sono

Derin: ne kadar romantik😍

0555**: Geç yazdın. Bir şey yoktur umarım.

Derin: hayır yok. kardesimle ilgilendim

0555**: Seni öpesim geldi.

0555**: Canım bugün seni çekiyor ve ben doymak bilmem.

Derin: tüh ki ne tüh elimizde kalmamıs.

0555**: Bazen benimle taşşak geçiyormuşsun gibi geliyor.

Derin: bazen mi?

Derin: mizacım böyle diyelim konu kapansın

0555**: Kırıcı konuşuyorsun.

0555**: Her neyse. Alınmıyorum zaten.

0555**: Seni istiyorum. Tahmini ne zaman alırım?

Derin: aklıma cok iğrenc bir espri geldi ama yapmayacağım

Derin: bak acık konusucam seninle.

Derin: beni isteme. benden bir sey bekleme cünkü kalbimde zaten biri varken bir baskasını alamam

Derin: seninle bunu daha öncesinde de konusmustuk. sen beni değil bedenimi istiyorsun.

Derin: yatağıma girmek istiyorsun bunu da cok belli ediyorsun.

0555**: Seni sen olduğun için seven biri olmadı mı hiç?

0555**: Sözlerimle bunu kanıtlayamam zaten. Şuan hislerimi de ifade edemem ama inan bana tek istediğim bedenin değil. Kalbin.

0555**: Kalbinde birinin olması benim istememe engel değil üzgünüm.

0555**: Başka birini seviyor olabilirsin ama bu seni sevmemem için bir bahane de değil.

0555**: Madem bana bir zaman verdin. Verdiğin zamanı zehir etme.

0555**: İyi geceler Derin.

Derin: oha lan ne güzel konustun öyle

Derin: ah anonim ah daha adını bile bilmiyorum neye benzediğini hırlı mısın hırsız mısın hic belli değil

Derin: bir de üstüne trip yiyorum iyi mi

Derin: iyi geceler.

görüldü.

*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 19 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KarmaKarışık - texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin