1. bölüm: Anonim.

23 7 9
                                    

Kimoldugunubilmiyor: Nasılsın?

Biryerdeokumustum: Yanlış kişi oldu galiba.

Kimoldugunubilmiyor: Yoo, ben sana sormak istedim. :)

Biryerdeokumustum: Hey fazla samimisin LFNDLJD

Kimoldugunubilmiyor: öyle diyorsun?

Biryerdeokumustum: Umarım yabancı, sakallı ve yaşlı biriyle konuşmuyorumdur. Kimsin?

kimoldugunubilmiyor: Emin ol konuşmuyorsun. Sakal bırakmayı sevmiyorum.

Biryerdeokumustum: Ahahhah

Kimoldugunubilmiyor: Kullanıcı ismimle pek uyuşmasa da kendimi o kadar tanıyorum. :)

Biryerdeokumustum: Kullanıcı adın başkaydı sanırım, değiştirildi yazıyor.

Kimoldugunubilmiyor: Evet öyleydi.

Biryerdeokumustum: Neden değiştirdin ki?

Kimoldugunubilmiyor: Neden soruyorsun ki bunu?

Biryerdeokumustum: Özür dilerim, merakımdan sormuştum.

Kimoldugunubilmiyor: Hadi ama bir yerde okumuş olan hanımefendi! Neden özür diledin? :)

Biryerdeokumustum: Ben çok soru sorarım, yani herkes öyle der. Seni sıktım sandım.

Kimoldugunubilmiyor: Hiç sıkılmadım, beni başkalarıyla karıştırıyor olmalısın?? :(

Biryerdeokumustum: Sanki en yakın arkadaşımmışsın da bana trip atıyormuşsun gibi...

Kimoldugunubilmiyor: Ben hayatımda hiç trip atmadım. İlk defa sana atıyorum galiba. LDMDLFKDLF

Biryerdeokumustum: Neden bana birden yazdın? ve neden biz sanki 5 yıldır tanışıyormuşuz gibi konuşuyoruz?

Kimoldugunubilmiyor: 1. Soruyu bilmiyorum, o halde 2. Sorunun cevabını vereyim: Türkler birbirlerine karşı daha samimi olurlarmış.

Biryerdeokumustum: Yurtdışında mı yaşıyorsun? Hakkında "Tr dışı"yazıyor.

Kimoldugunubilmiyor: Evet, maalesef.

Biryerdeokumustum: Neden buna üzülüyorsun ki? Bu çok saçma.

Kimoldugunubilmiyor: 4 yıldır İtalya'da yaşıyorum.

Biryerdeokumustum: Nedense şu sıralar hep yabancı insanlarla muhattap oluyorum.

Kimoldugunubilmiyor: Ben Türk'üm ve bu uygulama bir İtalyan tasarımı olduğu için yabancı insanların çıkması çok normal.

Biryerdeokumustum: Bay çok bilmiş hah!

Kimoldugunubilmiyor: Ahahah.

Biryerdeokumustum: Bende Türkiye'de yaşamıyorum. KDNDLFKODJF

Kimoldugunubilmiyor: Peki nerede yaşıyorsun?

Geçmişin İzleri | ANONİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin