Karanlık

22 3 0
                                    

Yaklaşık yarım saattir her yeri geziyordum insanların bana tuhaf bir şekilde bakıyordu ama ben alışmıştım son iki kapı kalmıştı birine girdim ve bir adam ile karşılaştım adam bana şaşkın bir şekilde bakarak "hanım efendi uyanmışsınız" dedi yanına doğru adımlayarak "pardon burası neresi acaba" dedim adam ise tuhaf bir şekilde bakarak " hanım efendi siz iyi misiniz ne demek burası neresi gördüğünüz gibi sarayın mutfağı" diye yanıt verdi saray mı? Nasıl yani şimdi bir sarayın içinde miyim? "a-anlamadım ne demek saray bakın beyefendi benim acil eve gitmem lazım lütfen bana bir taksi çağırır misiniz?" diye yanıtladım ama tuhaf bakışlarını hiç bozmadan " pardon ama taksi nedir acaba" diye sordu hızla " ne demek taksi nedir normal taksi işte ben size bunu nasıl açıklaya bilirim acaba?" dedim adam "hanım efendi o dediğiniz şey her neyse burda yok aslında hiç bir yerde yok yoksa uyurken bir rüya mı gördünüz hadi diyelim gördünüz burayı nasıl tanımadınız" dedi ve bir anda telaşlanarak " yoksa hafıza kaybı mı geçirdiniz" dedi sadexe adamın yüzüne mal gibi bakıyordum acil burdan çıkmam gerekiyordu " ş-şey tuvalet nerede acaba acil girmem lazım" dedim adam hemen yerini gösterdi. Kapıyı kilitleyip düşünmeye başladım ama bankta müzik dinlediğimden başka aklıma bir şey gelmiyordu düşünürken bir anda çığlık sesleri yükselmeye başladı silah sesleri yankılanıyor bazılarının ise ağlama sesleri geliyordu ne olduğunu anlamak için kapıyı araladım kimse yoktu tam dışarı çıktım ve bir kaç adim attığım anda iki adam ile karşı karşıya geldim tam kaçmak için arkamı döndüğümde arkamdada adamlar olduğunu gördüm fakat adamların başta aşağı beyaz giyinmişlerdi kollarımdan tuttukları gibi beni bir yere götürmeye başladılar. Kısa bir sürünmeli yolculuktan sonra beni bir odaya koydular aslında tek beni değil diğer bütün herkes de buradaydı kenarlara dizilmiş ortada büyük bir koridor oluşturmuşlardı koridorun sonunda bir taht o tahtın üstünde ise bem beyaz giyinimli saçları hafif uzun ve dalgalı tahminim 27- 28 yaşlarında bir adam oturuyordu. Kollarımdan tutan iki adam beni yere fırlatıp " kralım bakın burada yeni bir kiz bulduk diyerek" güldü...

karanlık şehir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin