Gilbert gözlerini kısarak bana bakmaya devam etti ve sonra söze girdi "sana bir oda bulalım yarın kimsin araştırırız" demişti. Ama ben burda kalmak istemiyordum ki nerde olduğumu bilmediğim bir yerde kalamadım tam hayır demek için ağzımı açtığım sırada bende önce davranıp konuşmaya başladı " hiç hayır olmaz felan deme ben ne dediysem o" diyerek karşı çıktı. Bende mecbur kabul etmek zorundaydım o bir kral ne isterse o olmak zorunda diye kendimi avuturken benim yaşlarımda olan bir kız içeriye girdi. Kral hemen tebessüm ederek " hoş geldin kızım bende seni çağıracaktım tam" dedi ve kızın yanına gidip elini omuzuna koydu. Kız esmer, uzun saçları ve simsiyah gözleri vardı harika görünüyordu. Gözlerimi ondan çekip krala baktım bana bakarak kıza " yeni gelen kıza bir oda verir misin?" diye sordu. Kız bana bakarak "tabi efendim" dedi gülerek. Kızla odadan çıktım ve yürümeye başladık yürürken konuşmaya başladı " şey merhaba" dedi çekingen bir sesle " merhaba" dedim sırıtarak hemen kafasını bana döndürüp konuşmaya başladı " hey sen kimsin? Neden buradasın? Seni hiç buralarda görmedim" dedi ve duraksadı " şey biraz fazla soru sorarım kusura bakma" dedi bense hemen " hayır sorun değil hem ben nazlı neden buradayım hiç bir fikrim yok" dedim. Sessiz kaldık sonunda odaya vardığımızda kapıyı açtı çatı katında harika bir oda vardı ay ışığı odaya vurmuş güzel bir hava katıyordu. Ven odaya hayran bir şekilde bakarken " burası cok güzel bir oda dır" dedi ben kızı unutmuştum arkamı döndüm ve kız gülümseyerek " iyi geceler nazlı" dedi ve odadan çıktı. Aradan üç saat geçmişti ama beni hâlâ uyku tutmuyordu. Yataktan kalkıp camın oraya gittim ormanlık bir alandı bura odanın ışığını açtım ve balkona çıktım herşey siyahtı sadece evden pardon saraydan vuran ışık ile dışarıyı az da olsa görebiliyordum. Ormanın içine doğru bakarken bir şeyin hareket ettiğini gördüm ilk başta hayvandır desemde görüş alanıma iyice girdiğinde bir insanın elinde ok ile durduğunu gördüm...
Kesin devamı yıllar sonra gelir kshskshsidh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlık şehir
Science FictionAilesi ile sorunu olan nazlı son kavgadan sonra evi terk eder o gece sokakta uyuyan kiz uyandığında kendini ban başka bir yerde bulur