Ölü ya da Diri

34 7 0
                                    

Ben Lowell'a garip garip bakıyordum ne de olsa,onun burada,benimle,bir ormanda,kulübede ne işi olduğunu bilmek benim de hakkım diye düşündüm.Ben düşünmemi bitirene kadar,Lowell söze atladı ve ''Senden bir açıklama bekliyorum,sen kafayı mı yedin? Senin burada ne işin vardı Sabrina''dedi ve ben lafını böldüm ve ''Ben sana planımı anlatmamış mıydım,seninle kaçmayacak mıydık?''dedim.Neredeyse tam tamına 10 dakika hiç konuşmadan birbirimize baktık ve 10. dakikanın sonunda kulübenin kapısı bir anda açıldı.Lowell hava soğuduğu için koşarak kapıyı kapatmaya gitti ve kapıyı kapatacakken ''S-sabrina bir dakika buraya gelebilir misin?''dedi ve sırtıma minik şalımı sararak yanına gittim .Ben ağzımı açamadan ''Bunun nedenini biliyorsun değil mi?''dedi ve bana yüzündeki şaşkınlık ifadesiyle bana baktı.Aynı anda ''UYARICILAR!''diye bağırdık.


Uyarıcılar sadece önemli ve korunmalı olan kişilere gelir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyarıcılar sadece önemli ve korunmalı olan kişilere gelir.Benim anlayamadığım konu neden burada 1 den fazla uyarıcı var.Lakin onun uyarıcısı Renata'yı sadece o ve benim uyarıcım Dylan'ı sadece ben görebiliyordum ama orada iki ruh vardı ağzımız açık bir şekilde onlara bakarken Dylan ''Upss sizi onunla tanıştırmayı unuttuk o İrene o siz ikinizin ortak uyarıcı ruhunuz dedi.İrene kıkırdamaya başladı ve bir anda gözleri bembeyaz oldu yerden 40-50 santimetre havaya kalktı ve bizi de havalandırdı sonra ellerinden bir toz çıkıp bize doğru geldi.Toz ile birlikte bir tılsım da geldi,Lowell ile ne yapacağımızı şaşırmış bir şekilde birbirimize yaklaşmaya başladık ve İrene'nin verdiği tılsımlar birleşerek minik bir patlama ile etrafa garip,siyah tozlar etrafa yayıldı.İrene ''Biri siyah biri beyaz ayrılacaklar olacak ayaz,olacak etraf yaşanmaz.Bulacaklar birbirini tılsımlar olacak bordo,duracak tüm halk o an, gri olacak siyah beyaz zaman durduğu zaman.''

Seni ArıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin