Megan Fox

11 2 0
                                    




Kilit açılırken gelen o özgürlük hissi nasıl bir şey size anlatamam, ve en güzeli şuan Lowell'ın da özgürlüğüne kavuşması idi.Mutluluk benim için zor ulaşılan bir terim.Prenses olmak veya kraliçe olmak sadece bit taç takıp ya da zümrütlerle,altınlarla ve pırlantalarla olmuyordu maalesef.Bir anne olmak kendi öz kızını terk edip, bencillikten ve egodan babalık yapmayı akla getiremeyen birine bırakarak da olmuyor.Babalık ise ah hayır asla parayla olmuyor.Babam odaya girerken yanında 30 lı yaşlarında, siyah saçlı, mavi gözlü ve aşırı güzel oluşuyla birlikte bir o kadar da Megan Fox* 'a benzemesi beni şaşırtmıştı.Ve bilmeniz gereken şey Megan Fox'a aşığım, gerçekten.

Düşüncelerimin daha yarısındayken Adelle hemen söze atlayıp:

-Evet biliyorsun ki ben Adelle. Senin bakıcın gibi bişey sayılırım.

-Ne bakıcısı be! Siz beni bebek zannetiniz galiba eğer bakıcılığa çok meraklıysanız Raqquelle Sarayı'nda Emma,Darlyn,Marylin ve daha çok bebek var.Ama nasıl bir bakıcılık olacak bu ?

-Onlar senin kadar mızmız değil canım ya buradan çıkarsın ya da hücrende eriyip gidersin ve düşündüğün gibi sana mama kazırlamayacağım, eğer ki çok istersen başka.

Bunu söyleyen Adelle olmuştu, o kimdi de benimle böyle konuşuyordu ki.Sadece benim için dünyanın en güzel kadınlarından biri olan Megan Fox'a benziyordu.

Babam bana babalık yapamazken yabancı bir kadının bana rahatsızlık veriyordu tabii ki.Annem ve karşı krallığın eski kralı birlikte kaçmış olmasaydı belki de ben şuan bu hücrede olmayacaktım.Babasız kalmayacaktım.Annesiz kalmayacaktım.Babası yanında olmasına rağmen yalnız birisi olmayacaktım.SEVİLMEYEN, SEVİLEMEYEN OLMAYACAKTIM ! Yetim ama masum olmayan bir çocuk olarak kalmıştım ama masum olmamamın sebebi ise yetim olmamdı.Ailem beni onların varlığını ve yakınımda olduğumu öğrettikten sonra beni yetim olmaya yanlarındayken zorladılar.Şimdi ise bana kendi sevgileri yerine Adelle adında bir kadını bakıcı yapıp kendilerinde uzaklaştırıyorlar.Bilmedikleri şey ise onların uzağında Lowell var ve orada da ben varım.6.444 KM onunla aramızda sadece birkaç aydır var ancak sanki aramızda metreler olmasına rağmen hep ondan uzakmışım gibi geliyordu.Şimdi yeniden anladım ki babamdan uzak olarak Lowell'a yakın olmak daha mutlu edici, bu yüzden onu bulup onunla birlikte uzaklaşacaktım.

''Adelle seninle yalnız konuşabilir miyiz''

Adelle sanki ona çok garip bişey söylemişim gibi baktı ama bi' yandan da dikkatini çekmişti.Sesim nedense kızgın çıkmıştı ama ses tonunun arkasında ise merak vardı.Babamın yanında olduğu için bana bir anda sesini yükselterek ''Sen kendi hücrene geri dön ucube,ben az sonra mama vereceğim '' diyerek dalga geçti.Babam buna acımasızca sanki ben onun kızı değilmiş gibi bir kahkaha patlattı ve elini açarak Adelle'ye çak işareti yaptı. Adelle ise karşılık verdi vermesine ama elini indirdikten sonra elini pantolonuna sildi. Tam ben ağzımı açacakken göz kırparak avucuna eliyle daireler çizdi ki bu kraliyet dilinde ''bekle beni'' anlamındaki hareketi yaptı.Bu hareket genellikle savaşta düşman taraf anlamasın diye önemli olaylarda kullanılırdı.Nasılsa babam denen o ''akıllı'' bunu fark etmemişti.Bu kesinlikle önemli bir durum olmadığında kullanılmazdı. Adelle'nin bu hareketinden sonra hem ikiyüzlü hem de karakterli bir insan olduğunu düşünmeye başladım.Ki öyle olmasını umuyordum.Ben göz ucuyla Adelle'ye baktım ve birkaç saniyeliğine dondum sanki alınmışım gibi yürümeye başladım.Zaten rol yapmaya alışkındım ve bunda gayet iyiyim.Uzmanlık alanlarıma girer aynı zamanda da hobi olarak.Odaya girdim ve 15-20 santimetrelik camın yanındaki tahta,sert ve aşırı rahatsız sandalyeye oturdum.Burada oturmaktan popom düzleşmişti neredeyse. Yaklaşık 15 dakika burada oturduktan sonra, Adelle hazretleri sonunda teşvik ettiler. Adelle girdi ve kapıyı kapatıp duvara yaslandı.Derin bir nefes verdi ve rahatsız bir şekilde ''Her zaman böyle mi ?'' dedi.Kafasını bana doğru döndürdü ve sağa doğru doğrularak güldü.Açıklama gereğinde bulundu ve ''Babandan bahsediyorum, her zaman bu kadar kafa açar mı bu adam. Gerçekten böyle ise tüm ülkeden ben özür diliyorum.''dedi ve güldü. Orada çok geçirdim ama bu hoşuma gitmişti.Yani demek oluyor ki Megan Fox'a benzeyen herkes gerçekten tilki gibi kurnaz ve cazibeli oluyor. Adelle kolumdan tutup ''Gel'' dedi ve beni kapının dışına çekti.Bundan zevk alıyordu. Bense orada aptallık ettiğimin farkında olmama rağmen durdum ve ''Neden ve nasıl bunu yapıyorsun ?'' ahh salak Sabrina. Bunu sorma amacın neydi ki. Neyse ki Adelle bu lafımı aldırmadan ''Devam edelim'' dedi ve elimi tutup yüzünü minik bir tebessüm ile taçlandırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni ArıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin