𝓛𝓸𝔀𝓮𝓵𝓵Aman Allah'ım ben nasıl Çin'de Sabrina olmadan 77 gün 2 hafta 4 saat 18 dakika 56 saniye aa pardon 57-58-58-59-60 saniye yani tam tamına 77 gün 2 hafta 4 saat 19 dakika ve 0 saniye geçirmiştim, size o 3 ayda neler olduğunu anlatayım.Annem beni şatodaki soğuk,siyah ve köfte kokulu bir zindana hapis etti.2 hafta boyunca oradan çıkamadık, inananın bana kabus gibi bir 1,209,600 saniyeydi.Tam olarak saat 01.02 olduğunda Renata hücredeki minik camdan içeri girdi. Renata'nın bana anlattığına göre Dylan da aynı anda Sabrina ile konuşuyordu.Yanıma yaklaşıp kulağıma "Ne çok yakın ne çok uzak, karşınıza kilometreler ve İrene çıkacak." dedi bu biraz ürkütücü bir ikaz olmuştu.Bir anda Renata camdan çıktı ve Sabrina şeklinde bir ruh içeri girdi.Bu İrene'ydi, yaklaştı yaklaştı ve kolumdan çekip duvarın içinden sürükledi beni.Ne güzel yemek yiyecektim yaa. Ayaklarım havayla birleşip beni ona, ona Sabrina'ya götürüyordu sanki. İrene bana kıskanç veya yardımsever bir bakışla, tabi benim gibi hücredeyse aç da olabilirdi ama bu şekilde sırıtıp benim özgürlüğümü elimden alırcasına beni yerdeki saman balyalarının üzerine fırlattı.Şuan o kadar açım ki Sabrina'yı bile yiyebilirdim.Tabii ben Sabrina'yı her zaman yiyebilirim bu konu ayrı konu daa. Bunu benim ne kadar çile çektiğimi görmek için mi yapıyordu yoksa beni Sabrina'dan uzaklaştırmak için miydi?Bunu planlıyorsa aklından bile geçirmesin!
Beni merak ediyorsanız çok iyiyim çünkü okçuluk eğitimi almak için yaklaşık 1 yıl önce bir çiftlik köyünde hareketli hederler için aynen bu hareketi yapıyordum.Neyse biraz daha Sabrin 'dan konuşalım.Bir de İrene Sabrina'yı izlediğimi biliyor olamaz değil mi?Umarım ne bunu ne de onu sevdiğimi bilmiyordur ama ben bunu Sabrina'ya söylersem hem annem beni red ederdi hem de ya Sabrina benden soğursa düşüncesine kapılmaktan korkuyordum.Benim için Sabrina her şeye değer ne demiş Tv Girl ''¹Because love can burn like a cigarette...''Gerçekten bu bizim şarkımız olmalıydı .Bizim...Bu kelimeyi binlerce kere Sabrina için söyleyebilirdim.Fakat söylemek için doğru zaman bekleyeceğim ç-çünkü Sabrina benden 1 yaş daha büyük.
Haberiniz olmuş olmalı ama size yeniden hatırlatayım, Sabrina ve benim kurslarımız (tabii kurs denebilirse) 2 hafta sonra tatile giriyor.Çok heyecanlıyım sonunda onu görebileceğim ama o hiçbir şey bilmiyor...
¹= Tv Girl / Lovers Rock (Çünkü aşk bir sigara gibi yakabilir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Arıyorum
FantasyLowel ve Sabrina karş krallıkların prens ve prensesidir ancak bu iki krallığın yüzyllık bir düşmanlığı vardr.Lowell ve Sabrina gzli ve çok sıkı bir dostluk başlatırlar.Bunu öğrenen Kraliçe Hannah ve Kral Pitter, Sabrina ile Lowell'ı uzak ülkelere gö...