1. bölüm

27 5 0
                                    

Öncelikle arkadaşlar merbaha👋
Hesabım yeni ilk kez açtım zaten tutmazsa silcem büyük ihtimalle ama yinede umarım tutar çünkü bu kadar çabuk silmek istemiyorum.
Bu arada ben  NAZ

Kelime hatalarımı cahilliğime verin🙏🙏











Bomboş bir yolda yürürken düşündüm;
Eşcinsel bir insan normal bir insan gibi yaşamayı hak etmez mi ? Bence hakediyor onlarda insan ama bu halka göre değil !

Biraz daha yürüdükten sonra eve geldim ."bengeldim" ses yok . Her zamanki klasik evim. Ayakkabılarımı çıkartıp oturma odasına ilerledim evde kimse yoktu alışmıştım artık bu duruma 9 yaşımdan bu zamana kadar hayatım hep böyleydi. Tam o sırada sevgilim yazdı o bu dünyadaki sahip olduğum tek kişi.

Sevgilim: napıyorsun bebeğim?

Ben: şimdi eve geldim işe geçicem sen ne yapıyorsun?

Sevgilim: bende evdeyim izin günüm.  Bu akşam iş çıkışı bişeyler yapar mıyız?

Ben: mesaiye kalmazsam olur.

Sevgilim: tamam tatlım seni almaya gelirim o zaman

Ben: tamam sonra görüşürüz

Telefonumu kapattım " gerçekten bu çocuğu çok seviyorum" odama çıkıp üstümü değiştirdim. Siyah kot pantolon üstüne beyaz gömlek bir alttan iki üsten düğmesini iliklemedim. Gömleğinin alt sağ tarafını pantolunumun içine soktum. Saçlarımı iki yana tarayıp Emrenin bana aldığı parfümü sıktım. Deri ceketimi ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip çıktım.

Dışarıya çıktığımda telefonuma bildirim geldi Emredendi " çok güzel olmuşsun " yazıyordu. Sağıma soluma baktım arkamı döndüğümde binaya yaşlanmış bana bakarak telefonunu sallıyordu burdayım dercesine Koşarak yanına gittim.

Ege +   Emre -

+ ne yapıyorsun burada ?

- sevgilimi! Yoksa gelmese miydim?

- neyse madem istenmiyorum gidiyorum ben.

+ hayır öyle demek istemedim izin günün olduğu için dinlenirsin diye düşündüm

- ben seni gördüğüm zaman tüm yorgunluğum gidiyor zaten. Şuan sana sarılır öpmemek için kendimi zor tutuyorum mesela

+ sakın öyle bişe yapayım deme insanlar görür

- ayş siktir et insanları benim dünyamda sadece sen varsın.

+ utandırma beni. Neyse işe geç kalıyorum görüşürüz .

- gitmeden bari bi tane öpeyim.

+ olmaz

- tamam işin bittiğinde yaz bana

+ peki

Arkamı dönüp ilerlerken bir anda durdum. Tekrar koşarak Emre'nin yanına gittim ilk önce etrafa baktım sonra yanağını öpüp kaçtım.

homofobik ailem -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin