4.bölüm

4 2 5
                                    

Daha fazla beklemeden yazayım dedim çünkü bende kendi yazacaklarımı merak ediyorum dbnendnex

Bu arada bölümü biraz karmaşa yazcam

Yazardan~

Can kendi kendine söyleniyordu. "Çok aptalsın Can! Nasıl kendi arkadaşından hoşlanabiliyorsun ki? Seni sevemiyceğini bildiğin halde. Hislerime engel olamıyorum onu gereğinden fazla seviyorum.Çok iğrenç bir insanım" hem ağlıyor hem söyleniyordu Fatih daha fazla dayanamadı ve Can'ın yanına geldi.

F: iğrenç felan değilsin kendine kızma

Can gelen sesle irkilip sesin geldiği yere doğru döndü. Göz yaşlarını silip ayağa kalktı

C: ne arıyorsun burada?

F:arkandan geldim merak ettim

C: az önce söylediklerimi duydun mu?

Fatih kafasını yere eğip kafasını aşağı yukarı salladı

C:ne kadarını duydun?

F: Egeye olan hislerini öğrenecek kadar

Can daha fazla dayanamıyıp tekrar banka oturup  sessizce ağlamaya başladı

F: niye ağlıyorsun ki sevmiyorsa sevmiyor. bir sürü insan var illa o mu olması gerek.

C: bende bilmiyorum ama onu seviyorum, sevmek istiyorum, onu kimseyle görmek istemiyorum sadece benim olsun istiyorum

Can'ın ağlaması hızlanınca Fatih daha fazla dayanamıyıp Cana sarıldı.

F: herşey geçecek merak etme herşey iyi olacak

C: dayanamıyorum artık onu o adamla görmeye dayanamıyorum

Bi süre daha oturup Can sakinleştikten sonra sınıfa çıkaracaktılar ama zil çaldığı için gitmediler.

C: Fatih burda olanlardan kimseye bahsetme lütfen aramızda kalsın Egeyle aram bozulsun istemiyorum.

F: tamam sen merak etme ama en kısa sürede ona anlatman gerek biliyorsun dimi.

Can kafa sallayarak onayladı daha sonra ayağa kalkıp çocukların yanına gittiler öğle arası olduğu için yemek haneye ilerlerken Egelerin onları yemekhane kapısında beklediğini gördüler. Can duraksayıp derin bir iç çekip devam ettiler Fatih Can'ın durumunu fark edince elini omzuna attı.

+neredesiniz olum çok merak ettim sizi

"Burdayız sorun yok "

"Hadi içeri geçelim kurt gibi açım zaten"

Yemeklerini alıp oturdular Fatih ve Can yan yana Ege ve Hasan da yan yana oturmuştular Ege ve Can karşı karşıya oturuyordular. Ağzından bişeyler kaçırmasın diye Can yemek boyunca sessiz kalmıştı. Yemeklerini yedikten sonra son derslerine girmiştiler. Can sınıfa girer girmez kollarını masanın üstünde birbirine bağlayıp kafasını da kollarının üstüne koymuştu ders boyunca uyumuştu. Fatih arada bir bakışlarını Cana çeviriyordu onun için endişeleniyordu.

Ders bittikten sonra çıkışa doğru ilerlediler bugün Emre'nin işi olduğu için Egeyi almaya gelememişti o yüzden otobüsle gidecektiler. Can bugün olanlar için otobüsle gitmek istemediğinden yürüyerek istediğini söyledi Fatih Canı yanlız bırakmak istemediği için onunla birlikte yürüdü geriye Hasan ve Ege kalmıştı onlarda eve beraber gitmiştiler Hasan'ın evi daha yakın olduğu için ilk o inmişti.

Ege'nin anlatımı ~

Eve geldiğimde annem evdeydi izin günü olsa gerek diğer türlü onları erken saatte evde görmeye alışık değildim.

homofobik ailem -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin