7. bölüm

2 2 0
                                    


İyi okumalar...

Emre'nin anlatımı ~

Eve geldiğimizde Ege hiç konuşmadan uyumak istediğini söyledi. Yattıktan sonra rahatsız olmasın diye odadan çıktım altkatta annemlerin yanına geldim. İkiside merak ediyordu ne konuştuğumuzu. "Boşuna öyle bakmayın hiç bişe olmadı" dediğimle annm de babamda of layarak oturdukları koltuğa sırtlarını yasladı."hiç mi bişey olmadı?" Hayır anlamında kafamı salladım. "Ama annesi azda olsa ikna olmuş gibi o her an ilişkimizi kabul edebilir yada ben öyle fark ettim bilemiyorum". "Oğlum istersen bi de biz konuşalım "dedi annem  "Bana değil bunu Egeye sorun onun karar vermesi lazım". "Haklısın Oğlum"

Akşam yemeği için Egeyi uyandırmaya gittim. Hâlâ uyuyordu o kadar saf ve temizdi ki uyandırmak bile istemiyordum çok güzeldi. "Çok güzelsin uyurken bile" diyip elimi yanağına koyup sevdim yanağından saçına çıkarıp okşadım. Yavaşça gözlerini açıp bana baktı küçük bir tebessüm ettim o da bana gülümsedi."benimle uyurmusun?". "Tabi ki ama annem bizi bekliyor yemeğe" dedim. Bana k kadar güzel bakıyordu ki için el vermedi yanına yaklaşıp yatağa uzandım kollarımı sırtına doladım göğsü göğsüme yapışacak kadar sıkı sarılmıştım. Saçları çenemin altına gelmişti kafamı eğip yüzümü saçlarının içine soktum koklayıp öptüm çok güzel kokuyordu. Bi süre öylece durduk.

Annemın bizi beklediğini tamamen unutmuştum onun güzelliği karşısında. Annem kapıyı Yavaşça açtı bizim uyuduğumuzu ve pozisyonumuzu görünce bize bakıp geri döndü kapının kapanmasıyla gözlerim aralandı. Kafamı Ege'nin saçlarından kaldırıp arkama baktım kimse yoktu. Ege benim kıpırdamamla uyanmıştı.

-uyandın mı bebeğim?

+evet

-hadi gel alta inelim

Kafa sallayıp beni onayladı. Bu çocuğun sevimliliği beni öldürecekti. Ayağa kalkıp elini tuttum annemlerin yanına indik.

+afiyet olsun kusura bakmayın geç kaldık

"Sorun değil oğlum gelin oturun hadi" dedi babam

Ege'nin anlatımı ~

Yemeği yerken kimse tek kelime etmemişti. Suratım düşük ne yaptığımdan haberim olmadan öylece yiyordum. Bitirip melek anne ile birlikte masayı kaldırdık. Melek anne yanıma yaklaşıp "ailenle bizim konuşmamızı ister misin?". Hiç bir şey demeden öylece durdum. "Dinlemez ki şansınızı denemek isterseniz elbette konuşun". "Sağ ol oğlum" diyip mutfaktan çıktı.

Ertesi sabah okula gitmek için hazırlanıyordum okula gidip çocuklara ne diyecektim hepsini anlatmam gerek onlarında bilmesi lazımdı. Emre beni okula bırakıp geri döndü sınıfa bizimkilerin yanına ilerledim.

+günaydın çocuklar

Kendimi şimdiden zor tutuyordum ağlamamak için. Hepsi birden biranda bana dönüp yanıma gelip sarıldılar. Kendimi tutamayıp gözümden yaş aktı.

+yeter olum nefes alamıyorum.

"İyi misin lan çok merak ettik seni" dedi Hasan sevimli sevimli elimi omzuna atıp

+iyiyim yok bişeyim

"Ee anlat hadi dünden beri kendi kendimi yiyorum ne oldu acaba diye"

+hiç iyi şeyler olmadı onu diyimde

" ne oldu olum anlat hadi" diyen Hasana Can biranda çıkışıp

"Olm bi salın çocuğu gitmeyin bu kadar üstüne kendini toplasın ilk önce"

Dediğiyle hepsi bir adım geri attı. Oturup anlatmaya başladım.

+ bi kaç gün önce ailem odamda ki gay posterlerimi ve Emre ile olan fotoğraflarımı görmüş. Annem arayıp açıl eve gelmemi istedi eve gidince babamın bana olan sinirli bakışlarıyla karşılaştım ne. Elindeki Emre ile olan fotoğraf albümü mü elinde gördüm ne yapacağımı bilemedim o an bana bunun ne olduğunu sordu bende anlattım. Bana olan sitemine karşılık verince bana şiddet uyguladı odadan çıkmamamı istedi odaya gidip kapıyı kitledim.

homofobik ailem -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin