5. bölüm

3 2 3
                                    

Selam yine yeni bir bölümle geldim vakit kaybetmeden başlayım 🤟🖐

Ege'nin anlatımı ~

Yaklaşık yarım saat sonra camımda bir tıkırtı duydum koşarak cama gittim evin onunde Emre'yi görünce gülümsemeden edemedim beni göründe cama daha çok yaklaşıp durdu.

- bebeğim.

Elimle sus işareti yaptım

+ sessiz ol evdekiler duymasın

- iyi misin sen?

+ iyiyim merak etme

- ailen ne dedi bizim hakkımızda?

+ilişkimize izin vermiyorlar

Emre bi süre durup yere baktı daha sonra kafasını bildirip canından çok sevdiği adama baktı

- kaç benimle!

Ilk başta dediğinden korktum ama onun için herşeyi katlanırım

+ senin için herşeyi katlanırım kaçır beni

Emre yüzündeki buruk gülümsemeyle bana baktı

- nasıl çıkacaksın evden?

Camdan aşağıya baktım evimiz birinci katta olduğu için o kadarda yüksek değildi atlardım burdan

+ atlıycam

Odamdan bi kaç eşya çantama koyup sessizce balkona gittim. Balkondan sarkıp atlamaya çalışırlen o sırada Emre elinde merdivenle geldiğini gördüm bu durumda bile gülmeden edemedik merdiveni yere dayayıp sıkıca  tuttu yavaşça indim son basamakta elimden tutarak indirdi bana sıkıca sarılıp yüzümdeki yaralara baktı. merdiveni alıp yerine götürüp kaçmaya başladık elimi bi an bile bırakmadı sıkıca tutuyordu. Sakın sessiz bir yere geldik durduk bana doğru dönüp yaralarıma uzun uzun baktı yüzümü ellerinin içine aldı yüzünü yüzüme yaklaştırdı dudaklarıma küçük bir buse kondurdu "seni seviyorum " diyip sarıldı bende ona sarıldım. "Hadi gidelim" Dediğiyle hareket ettik. Evine gelmiştik saat çoktan 01:30 olmuştu evdekiler illaki uyumuştur.  Uyandırmamak için sessizce odaya çıktık hâlâ elimi tutuyordu. Odaya geldiğimizde beni yatağa oturttu banyoya gidip ilk yardım çantasını aldı sonra da yanıma geldi. Ağladığımı görünce bana daha çok sokuldu boynuma doladı kollarını o kadar iyi hissettiriyordu ki ağladıkça ağlayasım geliyordu. "Ağlaya bilirsin kendine tutma" dedi o da benimle birlikte ağladı. 

Yaralarımı temizleyip kutuyu kapattı gözlerim hala doluydu kalbimde ki acı vücudumda ki yaralarıma vakit vermiyorcasına acıyordu. Elini yüzümdeki yaraya koyunca yüzümü buruşturdum acıdığını anlayınca elini çekecekken tuttum yanağıma koydum eline yattı kafam "Sev beni sadece beni". Kafasını dudaklarıma yaklaştırıp öptü karşılık çevrim. Dudaklarını çekince kafamı kaldırdım yaralarıma bakıyordu yüzünü bana yaklaştırıp yüzümdeki tüm kusurları yaralarımı öptü öpmesi bitince yüzünü yüzüme yasladı.

Sabah uyandığımda omzunda uyuyordum kollarını bana dolamıştı. O kadar rahattı ki dün gece olan herşeyi unutmuş gibiydim. Bi süre aşağıdan yukarı yüzüne baktım. Uyanmıştı ama bana belli ettirmiyordu. Gözleri kapalıbir halde konuştu"biraz daha bakarsan güvenliğinin garantisini veremem" aniden konuşmasıyla irkilmiştim. "Günaydın" diyip dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. "Günaydın" dedim bende yanağından öperek. Kollarını serbest bıraktı bende kafamı omzunda kaldırdığımda tekrar kendine çekti bu sefer bana doğru dönüp öyle sarıldı yüzlerimiz birbirine bakıyordu bi süre öyle kaldık saat çoktan 9 olmuştu bugün okula gitmiycektim daha doğrusu bi kaç gün dışarı bile çıkmak istemiyordum.

Yataktan kalkmıştık banyo yapmak için giderken Emre beni kucağına alıp beraber duş almamız için banyoya gitti. "Hadi beraber duş alalım" banyodan çıktıktan sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittik.

"Ege oğlum sen ne zaman geldin?"

Annesinin sorduğu soruyla ona döndük

-Ee anne Ege bi süre burda kalacak sorun olmazsa

"Olurmu öyle şey tabi ki kalabilir de senin yüzüne ne oldu Ege oğlum"

+önemli bişe değil

-aeğh a-anne

Emre bağırınca ikimiz birden ona döndük konuyu dağıtmaya çalışıyordu

-anne biz açız bize bişeyler hazırlar mısın ?

"Tabi oğlum hemen"

-hadi gel biz içeri gidelim

İçeri gidince ilk yardım çantasını alıp yanıma geldi içinden krem çıkarttı yaralarıma tek tek sürdü acıdığı için yüzümü ekşittim. Bitirince kutuyu kapattı bana dönerek sıkıca sarıldı karşılık verdim bende. Bedenim ondan daha küçük olduğu için kollarında kaybolmuş gibi oluyordum küçük bedenime sıkı sıkı sarılıyodu bunu aglamamak için yaptığını biliyordum ağlayıp beni de ağlatmak istemediği için sarılarak yatıştırıyordu.

"Çocuklar hadi gelin hazır herşey "

Annesinin sesiyle ayrıldık. Ayağa kalkıp mutfağa ilerledik belimden tutuyordu ince belim onun en sevdiği yerlerimden biriydi. Masaya oturup yemeye başladık.

-anne sen yemiycek misin?

"Yedim oğlum ben siz yiyin"

Dedi ve mutfaktan çıktı yemeye devam ettik biz. Emre üç günlük izin almıştı işinden benimle kalmak için

-şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?

+bilmiyorum ama o eve geri dönmek istemiyorum! acaba evde olmadığım fark edince ne tepki vermiştirler?

Yazardan~

Ege evden kaçtıktan sonra kapıyı kilitlemişti. Sabah annesi ona kahvaltı yapması için odadan çıkmasını söyleyecekti ama kapısını açmamıştı hatta ses bile vermemişti. Annesi korkmuştu hemen kocasını çağırıp kapıyı kırmaya çalıştılar.

"Ege eğer kapıyı açmazsan ben açtığımda çok kötü olacak"

Ses yoktu annesi daha çok korkmuştu

"Ya kendine bişe yaptıysa dün akşam kendimi öldürürüm demişti "

Babası kapıya daha çok vurmaya başladı sonunda kapıyı kırdı içerde kimsenin olmadığını fark ettiler.


Devam ecedekkk 🤙👋👋

homofobik ailem -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin