3. bölüm

4 2 1
                                    

Selammmmm👋👋👋👋👋

"Hadi çocuklar başlayın" annesinin dediğiyle hepimiz yemeğe başladık. Güzel ve huzurlu bir akşam yemeği geçirdik. Bana çok kibar davranıyordular. Kendi ailmeden daha çok sevdiler beni. Annesinin yoğun isteği üzerine onlarda kalacaktım. Babama yazıp bu gece gelmiyceğimi söyledim. Cevap vermedi.

- söyledin mi ailene eve gitmiyceğini?

+evet

" çocuklar artık geç oldu biz yatalım"

Babasının dediğiyle beraber anneside kalktı ve kocasının dediğini onayladı.

" hadi size iyi geceler çok gece kalmayın"

- tamam. İyi geceler

+ iyi geceler.

- Ee... Annemler gittiğine göre biz ne yapalım?

+ bilmem ne yapabiliriz ki?

Ege'nin anlatımı ~

Yavaşça yanıma sokuldu bir elini belime doladı diğer elini de bacağıma koydu. Bacak bacak üstüne atıp gözlerini bana çevirdi."bu kadar güzel olmak zorunda mısın?" Diyince kafamı utandığım için başka tarafa çevirdim. Dizimdeki elini çekip çenemden tutup kendine çevirdi. "Seni öpe bilir miyim?" Dediğiyle kendime geldim "burada mı?" "İstersen odaya çıkarız". Gözleri beni yiyecek gibi bakıyordu ve sanırım artık kendimi tutamıycaktım. "Olur" dedim gözlerine bakarak. Ayağa kalkıp elini bana uzattı tutmam için elinden tutup ayağa kalktım beni kucağına aldı, odasına doğru ilerledik. Kapıyı açıp beni yatağın karşısında indirdi. Çok heyecanlıyım çünkü daha önce hiç bu kadar ileri gitmemiştik. O da çok heyecanlıydı her halinden belliydi.

Yavaşça bana daha çok yaklaştı. Sağ elini belime koydu, sol elinlede ensemden tuttu dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı. Bende uyum sağlamak için ellerimi boynuna doladım. Ensemde ki eli diğer elinin yanına belime indi. Dudaklarımızı buluşturdu hiç ayrılmak istemezcesine öpüşüyorduk. İyi hissettiriyordu, huzur vericiydi. Nefes alamadığımız için ayrıldık."istediğine emin misin?" Sorusuna düşünmeden cevap verdim "evet seni istiyorum!". Dedikten sonra dudaklarına yapıştım boyum ondan kısa olduğu için parmak uçlarımda duruyordum. Parmaklarım ağrıyınca bıraktım dudaklarımız ayrılmış oldu. Emre'nin elleri tişörtümden içeri girdi ellerini kaydırıp tişörtümü çıkarttı daha sonra kendininkini de çıkarttı. Tekrar beni öpmeye başladı öpüşerek beni yatağa ilerletti uzanır halde kaldım üstüme çıktı tekrar öpmeye başladı ordan da boynuma doğru ilerledi. Hem öpüyor hem emiyordu öpüşleri git gide aşağılarıma iniyordu. Belime öpücükler konduruyordu verdiği hazla saçlarına parmaklarımı geçirdim. Pantolunumu ve baxsirimi çıkarttı sonra da kendininkini. Ne kadar utansamda iyi hissettiriyordu. Artık tamamıyla çıplaktık ne yapacağımı bilemediğim için ellerimle yüzümü kapattım. Utandığım fark edince yüzüme yanaşıp "utanmana gerek yok" dedi. Kalbim ağzımda gibi atmaya başladı. Ellerimi çektim yüzüne baktım bana gülümsüyordu.

Emre'yi yatağa düşürüp üstüne çıktım öpmeye başladım. Yatakta oturur hale geldi kucağında olduğum için bende onunla beraber oturur haldeydim. "Hazır mısın?" Diyince kafamı sallayarak onayladım. Yaklaşık yarım saat geçti kucağından inip yanına uzandım. Çok utanmıştım kendiliğinden kıs kıs gülüyordu kafamı ona çevirdim gülmeyi kesti ve o da bana baktı "mükemmeldin" dedi ve tekrar sırıtmaya başladı. Kolunu kafamın arkasına doğru uzattı bende kafamı kaldırıp göğsüne koydum elini bana doladı. Hayatımda yaşadığım en iyi hislerden biriydi.

"Hadi düş alalım ilk sen git" duşumu alıp çıktım ardından Emre girdi. Yatağa yaklaşıp uzun uzun baktım "acaba bu günüde albüme koysam sapıkça olur muyum?" Diye geçirdim içimden. Neden olmasın dedim ve telefonumu alıp yatağın fotoğrafını çektim. Yatağın altını üstüne getirmiştik baktıkça yüzüm kızarıyordu bu bizim ilkimizdi. Sırıtırken Emre'de duştan çıktı beni sırıtırken sormadan edemedi.

homofobik ailem -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin