Kapitel 6

16 0 0
                                    

Bilen kom närmare och närmare. När den var framme vid Michael stannade den och fönstret vid förarsätet öppnades.
Där inne satt Dogge-Doggelito i en svart- och gul-rutig skinjacka med texten "Gul-Bil Taxi" på bröstet.
"Yo, Mannen!", sade Dogge med sin utländska accent och tittade ut på Michael.
"Dogge-Doggelito? Vad fan gör du här?", frågade Michael förvånat.
"Jag är chef för Gul-Bil mannen!", sade han och log. "Och du har inte betalat för att vi körde dig till flygplatsen, lille kompis."
"Dogge...", sade. Michael dystert. "Vad sitter du i?"
"En gul jävla taxibil manne..."

Längre han han inte förens Michael drämde till honom i ansiktet. 'PANG' sade det och Michael drog ut Dogge ur bilen och slängde honom på en kaktus.
"Revenge, B*tch!", sade Michael och satte sig i bilen.
"Jag kommer tillbaka!!!", skrek Dogge efter Michael när han stack.
Michael bara skrattade. Nu skulle det gå. Nu skulle han lyckas med sin kup så att han fick sina pengar så att han kunde göra en film så att han kunne köpa möbler så att han blev glad! (Jag vill alldrig behöva skriva det igen)

Efter kanske en och en halv timme kom Michael fram till den minimala jävla byn mitt ute i ingenstans som de hade satt banken i. Han körde in bilen i en kaktus, gick ut och letade sedan rätt på en bar. Han vandrade runt på gatan och hittade nåt ställe som hette... Ja, nånting. Michael kunde inte arabiska så han fattade inte ett ord.
När han öppnade dörren bemöttes han av en vidrig stank av gamla svettiga råttor, lösbajs och fulla egypter (vad nu dom gjorde i saudiarabien).
Michael gick in och satte sig vid ett bord inne i ett hörn. Han vinkade åt bartendern som kom rusande fram för att ta emot hans beställning.
"نسلبحصادخثزد" , sade han och log mot Michael.
"Va fan det nu ska betyda!", sade Michael och log tillbaka.
"Oh, Americano.", sade Gubben med en spansk brytning. "May I have your order?"
"En Vodka!", svarade Michael. "Och ett rum över natten."
"Si, Senor!", svarade han och kilade iväg.

Vid åtta var Michael full som en gris och trött som en sengångare.
Han gick upp för den gängliga trätrappan som ledde upp till rummen, gick fram till sitt rum nr 3 och gick in. Han klädde av sig och ramlade omkull på sängen. Han somnade bums. Nästa dag var det dags. Vid fem skulle vakterna vara på plats så det gällde att inte försova sig. Snart... Snart så...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Aug 27, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Boom BayOù les histoires vivent. Découvrez maintenant