Κεφαλαιο 1ο

89 29 17
                                    

Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο μου. Από τότε που βρήκα το χαρτάκι ήξερα ότι αυτό ήταν που αναζητουσα τόσο καιρό. Έναν τέλειο θάνατο μαζί με αλλα άτομα. Ποιος θέλει να πεθανει με έναν κλασσικό θάνατο. Ο θάνατος για εμενα είναι μια τέλεια διαδικασία. Κάτι που περιμενα πως και πως. Τώρα έχει έρθει η ώρα να περασω καλά. Να βλέπω κάθε μέρα άτομα να δολοφονούνται και εγώ να χαμογελάω γνωρίζοντας ότι μπορει να είμαι η επόμενη. Να τους βλέπω να ουρλιάζουν και εγώ να γελάω. Ηλίθιοι άνθρωποι. Δεν καταλαβαίνουν ποσο ωραίο είναι το συναίσθημα του να βάζεις τέλος στον εαυτό σου. Δεν καταλαβαίνουν ποσο τελειο είναι το συναισθημα του να βλεπεις αίμα να ξεχειλίζει απο τις φλέβες σου. Νομίζουν πως ο θάνατος είναι κακός. Πάτησα γκάζι στο αυτοκίνητο και πηγα στο μέρος που μου είπε εκείνος που μίλησα στο τηλέφωνο. Εφτασα σε ένα σπίτι και μπήκα μέσα. Είδα πολλές κρυψώνες και πολλα άτομα που δεν ήταν σαν και εμένα. Είχαν έρθει για τα λεφτά και ρίσκαραν την ζωή τους μονο για αυτό. Μόνο εγώ και μια άλλη κοπέλα, η Εβίτα, είχαμε έρθει γιατί θέλουμε να μην πεθάνουμε μόνες μας. Μπηκαν μέσα στο δωμάτιο δυο τυποι με μαυρους φακους επαφής και μάσκες ληστών. Οι φακοί επαφής κάλυπταν όλο το μέσα των ματιών τους οπότε δεν φαινόταν τίποτα. Μας εξήγησαν το παιχνίδι και η Εβίτα και εγώ γελάγαμε.
"Εσείς κοπελιές γιατί γελάτε; Το θεωρείτε αστείο που πιθανοτατα θα πεθάνετε;"
"Αγόρι μου γιατί λες να είμαστε εδώ; Για τον λόγο που είναι εδώ όλοι αυτοί οι μαλακες; Εάν πιστευεις οτι εμείς οι δυο ήρθαμε για τα λεφτά κανεις λάθος. Εμείς γουστάρουμε τον θάνατο, έχουμε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας και γουστάρουμε να πεθάνουμε αλλά όχι μόνες μας. Για αυτό είμαστε εδώ."
"Κοπελιά λίγα τα λόγια σου μην δοκιμάσω πανω σου το όπλο."
"Πρώτον την λένε Εβίτα και δεύτερον νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω ότι αυτό το όπλο είναι ψευτικο; Μα καλά είστε τόσο βλάκες; Δεν βλέπετε ότι το όπλο γράφει πανω nerf; Για γκαβους μας περνατε;"
"Κοπελιά και εσυ βουλωσε το."
"Αυτό είναι το καλυτερο που μπορείς να σκεφτείς;"
"Λοιπόν πηγαιντε όλοι στην κρεβατοκάμαρα να τακτοποιηθειτε και εσείς κοπελιές προσεξτε πως μιλάτε."
"Είπαμε εγώ είμαι η Εβίτα και αυτή είναι η Μαριάννα μην λέμε τα ίδια και τα ίδια ψιψινε."
Πηγαμε στην κρεβατοκάμαρα. Είχε πολλα κρεβάτια. Ήταν 100, όπως και οι παικτες. Με την Εβίτα αποφασίσαμε να κοιμηθουμε σε ένα διπλό κρεβάτι οι δυο μας. Δεν μπορώ να πω, στα ωπα ωπα μας έχουν εδώ. Χλιδή το δωμάτιο. Φτιάξαμε τα πραγματα μας και μετά ξεκινήσαμε το παιχνιδι. Βγήκε έξω ένας τυπος με μια μάσκα στο προσωπο. Μας είπε ότι αυτός είναι ο αρχηγός του παιχνιδιου και πως αυτός φυλάει. Θα μετραγε μέχρι το 10 5 φορές. Για το ποσο γρήγορα θα παιζαμε το κλασσικό λαγος, χελώνα, αστραπή. Πήρα την ευθυνη πανω μου. Έτυχε λαγος. Τυχεροί οι άλλοι παικτες. Εγώ ήθελα να τυχει αστραπή αλλά δεν μπορώ να κάνω ζαβολια επειδή είχα ζωγραφίσει τα σηματα πανω στα δάχτυλα μου. Ο αρχηγός ξεκίνησε να φυλάει και πηγαμε να κρυφτουμε. Με την Εβίτα θέλουμε καλή κρυψώνα. Κρίμα να πεθανουμε απο τον πρωτο γυρο. Χωρίς να δουμε κανέναν άλλο να πεθαίνει. Κρυφτηκαμε καλά και είχε έρθει η ώρα του ψαξιματος. Βρήκαν έναν τυπο. Τον σκότωσε μπροστά στα μάτια μου. Εμένα δεν με έχουν δει. Σε αυτόν τον γυρο θα πρεπει να βρουν 5 άτομα. Σκότωσε τον τυπο και το μαχαίρι το πεταξαν προς το μέρος μου. Πήρα το μαχαίρι και το εγλυψα. Μου αρέσει το αίμα από μικρή. Μια φορά, είχα πεσει κατω στο σχολείο και είχα χτυπήσει το γόνατο μου. Πήρα αίμα με το δάχτυλο μου και το εγλυψα. Οι δάσκαλοι πηραν τηλέφωνο τους γονείς μου αλλά αυτοί απαντησαν:
"Και εσας τι σας νοιάζει; Έχετε δοκιμάσει και δεν σας άρεσε;"
Οι γονείς μου είναι σαν και εμένα. Ήταν βασικά. Επέλεξαν και αυτοί να πεθανουν μαζί πριν κάποια χρόνια. Μετά από λίγο σκότωσε και αλλά άτομα. Είχε πλακα να βλέπω ανθρώπους να πεθαινουν και να βγάζουν αίμα. Φαντάζομαι οτι εγω ειμαι αυτή οι άνθρωποι. Φαντάζομαι οτι εγω ειμαι η επόμενη και χαμογελάω. Το παιχνιδι τελείωσε. Είχε πλακα. Η Εβίτα και εγώ βγήκαμε απο τις κρυψώνες μας γελώντας. Η ώρα είχε περασει. Μας είπαν να παμε στα δωμάτια μας για υπνο. Με την Εβίτα πηγαμε στο κρεβάτι μας και κοιμηθήκαμε.

Χέλλοου κοσμεεε! Καλωσορίσατε στην νέα μου ιστορία. Το ξερω με εχετε συνηθίσει σε love story αλλα έκανα εξαίρεση για την agapiv_. Ήθελε να γράψω μια ιστορία με μυστήριο, creepy και με σκοτωμους.
Η ημερομηνία σήμερα είναι 27/3/2023! Φιλακιαααα!!!❤❤❤

Hide and seekWhere stories live. Discover now