Ξυπνησα το πρωι και εννοείται όχι από μόνη μου. Με ξυπνησε ξανά ο Οδυσσέας με τις φωνές του.
"Λοιπόν όπως σας είπα και χτες σήμερα ξεκινάμε παλι κανονικά. Αποφασισαμε να σας δώσουμε από ένα κινητό στον καθένα. Το κινητό σας το βλέπουμε εμείς οπότε ότι και να πειτε θα το βλέπουμε και εμείς. Αυτά είναι τα κινητά σας και εδώ είναι ο αριθμός του καθενός σας."
"Ωραίο το κινητό. Ποιο είναι;"
"Ο καθένας σας έχει διαφορετικό κινητό. Εσυ προσωπικα έχεις το iPhone 11 pro."
"Ωραίο ειναι. Ευχαριστώ."
"Τίποτα γατακι."
"Εει μαλακα ψιψινε μην με ξαναπείς έτσι."
"Και εσυ μην με λες ψιψινο."
"Καλά τέλος παντων."
"Α και να ξέρεις στις επαφές του κινητου σου είναι και ο αριθμός μου. Εάν χρειαστείς κάτι παρε με."
"Οκει ευχαριστώ."
"Τίποτα."
"Κάτσε μόνο στο κινητό μου έχει τον αριθμό σου ή σε όλα τα κινητά;"
"Μόνο στο δικό σου. Το γατάκι το προσεχω ιδιαιτέρως."
"Μπα πως και έτσι;"
"Εαν βαριέσαι την νυχτα να παίρνεις εμένα να σου τσιτώνω τα νευρα και μετά να έρχεσαι στο δωμάτιο μου για να μαλώνουμε και να περνάει η ώρα."
"Καλη ιδέα. Θα σε παιρνω όταν βαριέμαι τις νυχτες. Τουλάχιστον αντί να κάθομαι στο κρεβάτι να περναω καλα."
"Που ξερεις μπορεί και όταν είσαι στο δωμάτιο μου να κάθεσαι παλι στο κρεβάτι απλά όχι στο δικό σου."
Αυτά μου είπε και εφυγε. Δεν προλαβα να βγάλω άχνα. Ξαφνιαστηκα με το φλερτακι αλλά και εγώ ανταπεδωσα. Δεν θέλω να κάνω κίνηση όμως. Θέλω πρωτα να δω την φάτσα του. Μήπως να τον πάρω τηλέφωνο σήμερα το βράδυ; Μπα... Θα του κάνω έκπληξη. Θα μπουκάρω μέσα στο δωμάτιο όσο αυτός κοιμάται και θα του βγάλω την μάσκα. Εάν μου αρέσει η φάτσα θα κάτσω εκεί το βράδυ. Εάν παλι δεν μου αρέσει, θα δω τι θα κάνω. Προς το παρων πηγαμε και παιξαμε κλασσικά κρυφτό. Ειχε πλακα. Σήμερα έπεσε λίγο αίμα στο πατωμα και εγώ το μαζεψα με το δάχτυλο μου και το έφαγα. Οταν το παιχνιδι τελείωσε, πηγαμεστα δωμάτια μας. Ήταν αργά και όταν όλοι έπεσαν για υπνο, εγώ ετοιμάστηκα για το δωμάτιο του Οδυσσέα. Πρώτα πηγα και έκανα μπάνιο, ξυρίστηκα και μετά ντυθηκα. Φόρεσα από μέσα προκλητικα εσώρουχα και από πανω ένα μπουρνούζι. Πήρα το κινητό μου μαζι, το χαμήλωσα και πηγα στο δωμάτιο του. Ήξερα που είναι οπότε μπήκα μέσα. Είχε σκοτάδι οποτε δεν θα μπορουσα να δω καθαρά την φάτσα του. Αποφασισα να το ρισκάρω. Του έβγαλα την μάσκα και άνοιξα τον φακό του κινητου μου και τον έστρεψα στο προσωπο του. Η φάτσα θεϊκή. Κλείδωσα την πορτα, έβγαλα το μπουρνουζι και άραξα δίπλα του. Αυτός με κατάλαβε και ξυπνησε. Τον κοίταξα με κοίταξε και λες και κατάλαβε τι ήθελα, έβγαλε την μπλουζα του και με τράβηξε πιο κοντά του.
elenizeug κοίτα τώρα θα σου προτεινα να μην διαβάσεις το υπόλοιπο κεφάλαιο επειδή δεν γουστάρω κράξιμο στο σχολείο. Εαν το διαβάσεις θα είναι δικιά σου η ευθυνη. Εγώ σε προειδοποίησα! Γενικώς οποιος/α από εσάς δεν γουστάρει τα dirty καλυτερα να προχωρισει το κεφάλαιο και θα του πω εγω ποτε μπορεί να συνεχίσει.
Αρχίσαμε να φιλιομαστε λες και δεν υπάρχει αυριο. Ξέραμε και οι δυο τι θέλαμε ο ένας από τον άλλον. Μου φίλησε τον λαιμό και μου άφησε σημαδι. Του κατεβασα το παντελονι και αυτός μου ξεκουμπωσε το σουτιέν. Με ξαναφίλησε στον λαιμό και τώρα μου άφησε ακόμη μεγαλυτερο σημάδι. Μετά από λίγο είχαμε μείνει χωρίς ρουχα. Ένιωθα τα χέρια του να αγγιζουν το κορμί μου και ένιωθα τόσο τέλεια. Υπήρχε χημεία μεταξυ μας και τα συναισθήματα ήταν αμοιβαία. Για μια στιγμή σταματήσαμε κοιταχτήκαμε στα μάτια και εγώ του είπα.
"Ωραιος καυγάς ψιψινε. Να τον ξανακάνουμε. Μου αρέσει να μαλώνω μαζί σου."
"Και εμένα μου αρέσει να μαλώνω μαζί σου γατάκι. Τώρα όμως ασε τις κουβέντες. Πρέπει να συνεχίσουμε τον καυγά."
"Καλά λες."
Τελειώσαμε να μιλάμε και συνεχίσαμε. Όλο αυτό κράτησε ολόκληρο το βράδυ. Ξυπνησα το πρωι και είδα ότι κοιμόμουν στην αγκαλιά του.
"Καλημερα."
"Καλημερα. Λοιπόν γατάκι πρεπει να το παραδεχτώ. Ήσουν πολυ καλη στον καυγά μας χτες. Και παλι όμως, εγώ σε κερδισα."
"Θα παρω την ρεβάνς κάποια στιγμή μην παιρνεις και πολυ αερα."
"Την περιμενω με ανυπομονησία την στιγμή της ρεβάνς."
Οκει τώρα μπορείς να συνεχίσεις το διάβασμα. Βασικά ποιο διάβασμα; Τελείωσε το κεφάλαιο.Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Ήταν dirty δεν λεω αλλα εντάξει δεν ήταν και κάτι τόσο τρομερό. elenizeug λοιπόν το ξερω οτι το διάβασες αλλά εγώ σε προειδοποίησα. Τώρα κακό του κεφαλιου σου. Η ημερομηνία σήμερα είναι 3/4/2023! Φιλακιαααα!!!❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Hide and seek
Misterio / SuspensoΗ Μαριάννα είναι μια κοπέλα με ψυχολογικά προβληματα. Έχει τάσεις αυτοκτονίας αλλά δεν θέλει να πεθανει μόνη της. Αυτό θα λεγαμε πως είναι το όνειρο της. Να αυτοκτονήσει μαζι με καποιον άλλο. Μια μέρα, βρήκε ένα χαρτάκι στον δρόμο με εναν αριθμό. Το...