Κεφάλαιο 8ο

34 10 11
                                    

οδυσσέας' POV
Ξυπνησα απότομα από μια κοπέλα που μιλουσε ανήσυχα στο κινητό. Άνοιξα τα μάτια μου και την είδα να κλαίει. Στεναχωρηθηκα που την είδα έτσι και ας μην την ήξερα καν. Φαινόταν αρκετά μικρή σε ηλικία. Την είδα αρκετά κουρασμένη και επειδή δεν είχε άλλη θέση της έδωσα την δικιά μου.
"Ευχαριστώ πολυ!"
"Τίποτα! Γιατί είσαι εδώ εάν επιτρέπεται;"
"Μόλις με ενημέρωσαν ότι η μαμά μου είχε ένα ατυχημα με την μηχανή και ότι είναι εδώ τωρα."
"Πραγματικά λυπαμαι."
"Εσυ γιατι εισαι εδώ;"
"Εμ η κοπέλα μου έκανε αποπηρα αυτοκτονίας."
"Λυπάμαι παρα πολυ. Και παλι σε ευχαριστώ πολυ για την θεση."
"Τίποτα."
Εμεινα για λίγη ώρα όρθιος και μετά από λίγο ήρθε μια νοσοκόμα να με ενημερώσει.
"Καλημερα σας. Λοιπόν η συντροφος σας έχει καλυτερεψει παρα πολυ και ειμαστε πολυ αισιόδοξοι."
"Ευτυχώς! Ευχαριστώ παρα πολυ!"
"Εμείς την δουλειά μας κάνουμε!"
"Μπορώ να την δω;"
"Ναι."
"Τέλεια! Μπορω και τωρα;"
"Ναι μπορειτε."
Η νοσοκομα έφυγε και εγώ πηγα κατευθείαν στην Μαριάννα.
"Μαριάννα είσαι καλά;"
"Τι θέλεις εσυ εδώ;"
"Μαριάννα σε αγαπάω. Από τότε που σε είδα κάτι άλλαξε μέσα μου. Πίστευα ότι η ζωή μου θα είναι για παντα σκοτεινή μέχρι που ήρθες εσυ και έκανες την ζωή μου φωτεινή και ευχάριστη."
"Αφου με αγαπάς γιατί με χώρισες; Γιατί τέτοια κοροϊδία;"
"Δεν είναι έτσι όπως φαίνεται. Απλά ξέρω κάτι και μου είναι δυσκολο να στο πω."
"Μπορείς να μου πεις τα πάντα. Δεν θα κάνω παλι καμια τρελα."
"Λοιπόν ξέρω την αλήθεια για τους γονείς σου."
"Δηλαδή;"
"Λοιπόν οι γονείς σου δεν έχουν αυτοκτονήσει. Στην πραγματικοτητα, ο πατέρας σου σκότωσε την μητέρα σου. Τότε, η θεία σου μπήκε μέσα στο σπίτι και ειδε την μαμά σου κάτω μέσα στα αίματα και ο πατερας σου πηγε να σκοτώσει και αυτή. Η θεία σου ήταν σε άμυνα και σκότωσε τον πατερα σου. Τωρα, η θεία σου έχει παειμα ζήσει σε άλλη χώρα. Ζει στην Αγγλία με άλλη ταυτότητα."
"ΤΙ; ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ! Πως λένε την θεία μου; Πως έλεγαν τους γονείς μου; Πως τα ξέρεις όλα αυτά;"
"Ειναι μεγάλη ιστορία. Θα στα εξηγήσω όλα όταν βγεις από το νοσοκομείο."
"Εντάξει. Δεν μπορώ να πιστεψω αυτά που ακουω."
"Λυπάμαι που το έμαθες με αυτό τον τρόπο. Για αυτό σου ειπα να χωρίσουμε. Ένιωθα άσχημα να σου κρυβω κάτι τέτοιο αλλά αποφάσισα να στο πω. Δεν άντεχα αλλο."
"Έπρεπε να μην με χωρίσεις. Μπορουσες να με εμπιστευτείς από την αρχή. Δεν πειραζει όμως. Εάν θελεις, μπορουμε να είμαστε παλι μαζι."
"Αν θέλω λέει; Πεθαίνω για σένα! Θα κάνω τα παντα για να ξανά είμαστε μαζί. "
"Σε αγαπάω. "
"Και εγώ. "
Έφυγα από το δωμάτιο της Μαριάννας και καθισα παλι στην καρέκλα. Πλέον δεν με νοιάζει που κάθομαι σε μια άβολη και κρυα καρέκλα επειδή ξέρω ότι όταν φυγω απο εδω, με περιμενει η βολική και ζέστη αγκαλιά της Μαριάννας.
Μαριάννας' POV
Βρίσκομαι στο δωμάτιο και είμαι χαμένη στις σκέψεις μου. Πω πω δεν πιστευω την τρέλα που έκανα. Σήμερα η διάθεση μου είναι πολυ περίεργη. Απο την μια χαίρομαι που τα ξαναβρήκαμε με τον Οδυσσέα αλλά από την άλλη όλα αυτά που έμαθα για τους γονείς μου με έχουν συγκλονίσει. Θέλω να μαθω περισσοτερα όμως. Νομίζω πως η θεία μου είναι αυτή η Ζέτα. Γυρισα με δυσκολία το κεφάλι μου και κοίταξα το παραθυρο. Έξω είχε ήλιο αλλά παραλληλα έβρεχε. Ο κατάλληλος καιρός για την διάθεση μου. Ξαναγυρισα το κεφάλι μου ανάσκελα και κοιτουσα με τις ώρες το άσπρο ταβανι όσο ήμουν βυθισμένη στις σκέψεις μου. Δεν μπορουσα να συνειδητοποιήσω όλα αυτά που έμαθα. Δεν ξέρω και τι θα γίνει με το παιχνιδι. Πρέπει να ρωτήσω τον Οδυσσέα όταν ξανά έρθει να με επισκεφθει. Προσπάθησα να κλείσω τα μάτια μου και να κοιμηθώ. Μάταια ομως. Έμεινα ξυπνια για πολυ ώρα ακόμα. Γυρισα το κεφάλι μου και κοίταξα με δυσκολία το ρολοι που βρίσκεται πανω στον τοίχο. Η ώρα ήταν 4 τα ξημερώματα. Με δυσκολία προσπαθησα να κοιμηθώ. Τελικά, μετά από λίγη ώρα, κατάφερα να πέσω για υπνο.

Πως σας φάνηκε το νέο κεφάλαιο; Καταρχάς να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη που δεν είχα γράψει τόσο καιρο αλλά και ένα ακόμα πιο μεγάλο συγγνώμη για αυτό που σκέφτομαι να κάνω. Εχω αρχίσει να πιστευω οτι αυτή η ιστορία δεν είναι για μένα, δεν έχω ιδέες πλεον. Έτσι νιώθω. Πιστευω οτι θα την σβήσω και ίσως την ξανά ανεβάσω σε αρκετο καιρό όταν έχω περισσοτερες ιδέες και να την κάνω πιο βελτιωμένη. Προτιμώ να συνεχίσω το only your student και μετά να συνεχίσω αυτή την ιστορία. Βασικα, τώρα που το ξανασκέφτομαι, σας έκανα πλακα! Συγγνώμη εάν με πιστεψατε και κυρίως συγγνώμη agapiv_ δηλαδή φωτάκι μ που σου έκανα πλακιτσα. Α και ένα συγγνώμη στην elenizeug  για την φάρσα. Η ημερομηνία σήμερα είναι 24/5/2023. Φιλακιαααα!!! ❤❤❤

Hide and seekWhere stories live. Discover now