okul sonrası cafe~~~
"ne yaptım dedin!?!" limonatamdan bir kez daha içip hyunjin'e cevap verdim, "ondan hoşlanmadığımı söyledim daha neyini anlamıyorsun? 50 kez sordun şu soruyu"
"yok benim kafam almıyor bu salak gidip teklif'i reddediyor bi de üstüne üstünlük öpmesine izin veriyor?" dedi felix.
"bana yaptığı mantıklı geldi normal mi?"
herkes bakışını seungmin'e yöneltti.
"mantıklı mı? neyden kastın mantıklı basbayağı aptallık yapmış seungmin!" dedi hyunjin."haklı yani minho rahatsız etmemek için arkadaş olarak kalmayı kabul etmiş jisung ise hiç bir şey demeden öpmeye çalışması tek kelime etmedi bunu yaparken, öpmesi mantıklı değil söylediği söz ile amacına ulaşacak mı? bu mantıklı geldi"
bende dahil iki diğer şahıs da seungmin'i pür dikkat dinliyordu, felix bir anda kafasını yukarı aşağı hafif bir şekilde salladı ve bakışlarını bana yöneltti.
"aslında evet, mantıklı sadece bilmiyorum anlık sinirle çıkıştım hani o kadar şey yapmasından sonra öpmesine izin vermen..." felix'e sarıldım, haklıydı ve benim için endişeleniyordu. gerçekten ona sahip olduğum için çok mutluyum.
"felix, benim için endişelenmen..." biraz duraksayıp ağlamamak için nefes aldım. "çok teşekkür ederim ama bütün sorumluluk bende çünkü ben yaptım, üzüldüğümde ise sizi rahatsız etmeyeceğim emin ol"
felix sırtıma hafifçe vurdu.
"salak tabi ki sorunun olduğunda anlatacaksın, endişelenmemim sebebi de çok açık değil mi? minho sen çabuk kırılıyorsun zor topluyorsun, bu sefer cesaretlisin fakat... ya kırılır kötü olursan? korkuyorum."evet küçüklüğümden beri çıt kırıldım bir insandım ben, bu sefer anlık cesaretle o şeyleri jisung'a söylemiştim...
"bu sefer kırılmicam emin ol ve bana güven tamam mı?" göz yaşlarını omzumda hissettim. "tamam" dedi kısık bir şekilde.
"burası çok duygusal bir yer olmaya başladı ah jeonginim sende olsan keşke kocan burda bir başına başka diyarlarda senden uzakta gel ve kurtar beni bu yaratıklardan" 2 dakika bile değil 1 saniyede bütün beynini kullanıp şiir yazdı karşımızda. seungmin koca bi kahkaha patlattı.
"olum bu enayi olmuş" dedi felix.
"yeni mi fark ettin sen gelmeden öncede başımızın etini yiyordu jeongin de jeongin diye" seungmin bayılacak hâlde idi. hâlâ gülüyordu ve gülmesi sönecekken daha da parlıyordu, duramadı bir türlü 5 dakika onu izledik.sonunda sustu.
"of ne güldüm ama karnım patlicak" dedi.
hyunjin ona onu öldürecek gibi bakıyordu.
"fark ettik" dedi kızgın bir ses tonuyla, tanrım umarım kavga(?) çıkmaz."emmm başka yerlere mi gitsek?" dedi felix ortamın havasını değiştirmek için. hyunjin anında surat ifadesi değişti.
"GİDELİM" diye bağırdı rezil herif.
"nereye gidicez?" seungmin'in dediğiyle kafamı o tarafa yönlerdirdim.
"bilmiyorum, gezelim öyle hoşumuza giden bir yere girelim olmadı bir şeyler alır minho'nun evine geçeriz" dedi felix.hyunjin daha demin kızgın iken şimdi ise şeker görmüş çocuk gibiydi. ne değişik bir insan.
...
evet bir yerlere gidemedik bu yüzden bizim eve geçmek zorunda kaldık, türlü türlü abur cuburlar, içecekler ve şekerler komaya gireceğiz gece sonunda.
"ya hayır istemiyorum" derin bir iç çektim gerçekten sıkıldım artık.
"neden amına koduğum neden al karışmıyorum sen seç çok kolay ya" dedim.
2 saatir bir film seçemedik çünkü seungmin malı hachiko izlemek istemiyormuş ve bizim evde ondan başka güzel film olan bir kaset yok."ben seçmem ama onu da izlemem bana ne"
"seungmin çocuk musun lan?" hyunjin gerçekten onu bugün boğacaktı."ağlamak istemiyorum ben!"
"tamam tamam ben seçerim" dedi felix artık dayanamayacak bir ses tonuyla.uzun bir arayıştan sonra buldu. "şunu izleyelim o zaman seungmincim it"
"onu da istemiyorum çok korkunç""SEUNGMİN" diye bağırdık üç ağızdan.
ortam çok sessizdi ve bunu bozan benim telefonumdan gelen bildirim sesiydi.açıp kontrol ettim jisung'tan gelmişti mesaj.
Jisung:
*fotoğraf*"kimden gelmiş minho?" hemen mesaj panelinden onu sildim ve telefonu cebime geri koydum.
"annem market listesi yolladı yarın okuldan geldiğimde bunları alayım diye bir şey değil"
herkes kafa salladı ve önüne döndü."ne yapmaya çalışıyor bu?"
bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı watch you sleep//minsung☆
Fanfic"JİSUNG BİRİSİ UYURKENKİ FOTOĞRAFLARINI PAYLAŞMIŞ"