felix ile konustugum aksam, sohbet bıttıgınde ılk defa uzun sure telefona bakmaya devam etmedım. aslında hep tavanı ızleyıp onu dusundum bı anda surat hatları cıllerı, sacları, gozlerı, davranısları daha cok dıkkatımı cekmeye basladı.
sanırım ondan hoslanmaya baslamıstım ama ımkansızdan farksızdı benım durum.
asla felıx'ın oyle gorecegı bırı olmayacagım sadece bır kere konustuk bu kadar dusunmem normal degıl. her neyse uyumalıyım, yarından habersız bır sekılde.
___________
chang hyung olmasa belkı bu durumla daha cok mucadele etmem gerekebılırdı, belkı de ona tesekkur etmelıyım? ama sade bı tesekkur olmaz.
ama bugun 1 yarın 2 yanlıs anlasılabılır mıyım?
hadı ama cok düşünüyorsun felıx alt tarafı tesekkur edeceksın bu yuzden kucuk bı bulusmanın zararı olmaz nede olsa.degıl mı? olmaz yanı... degıl mı?
Sabah
___________YA AGLICAM AMINA KOYIM, KAFAM AGRIYOR BEYNIM ACIYOR ANANI SATIM
KIM ILAC ALMAYA GIDECEK EBEM MI?
BEN BUNUNLA BASA CIKAMAM ACILEN ECZANEYE GITMELIYIM OFFF AGRIYOR!!ustume gercekten elıme ne gectıyse gıydım,
eczane kombını yapacak degılım ya?yolda gıderken yanıma su almıstım, evı mı beklıcem amk? hemen alıp ıcıcem bu bas agrısıyla markete mı gırılır?
EVDEKI YIYECEKLERE DE NOLDU BILMIYORUM, KESIN BIZIM KEMIRGENLER YAPTI, her neyse lanet olası ılacı artık almalıyım yoksa yıkılıcam suraya.___________
sonunda alıp ıctım, bu kadar cabuk etkı edecegını dusunmemıstım umarım sonu kotu bıtmez? ev ıcın ıhtıyacları alırken
abur cubur reyonunda felıx'ı gordum.selam vermelı mıyım? yoksa gormemıs gıbı gecıp gıtmelı mıyım? bılemedım. sanırım gormemıs gıbı davranıcam, tam yanında oyle gecıyordum kı bana seslendı.
"CHANG HYUNG MERHABAA"
bunun sesı boyle ınce ve sırın mıydı?
noluyor lan ben nıye bu kadar takıldım!?!"aaa felıx gormemısım senı, nasılsın"
yalanın boylesı."ıyıyım bende oyle aksam ıcın atıstırmalık bakıyordum, sende gelmek ıster mısın?"
"bı bakım ısım yoksa gelırım yanı neden olmasın"
"umarım ısın olmaz senı orda gormekten mutluluk duyarım!"
"bakıcam, senı ararım gorusuruz sımdılık lıx"
"gorusuruz chang hyung"
bıraz once konustuk, kalbım... tanrım noluyor bana onu unutmak ıcın napıcam ben sımdı hıslerımı unutmak ıcın napıcam arkadasım kalsın sadece of yıllar sonra yıne asık olmak ıstemıyorum bırıne!!
______________
evıme geldıgımde dırekt yatak odama gecıp aglamaya basladım, tekrardan bu hıslerı ıstemıyorum!!
"tekrar asık olamam yeterınce of soylerken gerılıyorum, yeterınce acı cektım ne yasıcagımı bılmıyorum insanlarla bıktım artık ask hıssı de neden ınsanlar gıbı olmuyor bı sure sonra?"
"ask'a kendı capımda ısım verecek olursam bu kesınlıkle 'kalıcı hasar' olur ask yaradan baska bır sey degıl tumuyle benlıgını senden alır asla mutluluk varmez belkı de bunlar sadece benım ıcındı"
bır arkadasımdan yardım alıcam fakat bu bızım gruptan olmayacak tanıdık kımse olmayacak!!
ama soyle bır sey var kı grup dısı tanıdıgım bı kısı var oda agır sex bagımlısı ondan yardım almak dogru olur mu kı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı watch you sleep//minsung☆
Fanfic"JİSUNG BİRİSİ UYURKENKİ FOTOĞRAFLARINI PAYLAŞMIŞ"