15

194 15 3
                                    

"Uyuyor musun Jisung?"

"Uyuyrum"

"Peki, iyi geceler"

Jisung yatakta sağ tarafına doğru döndü, "Efendim Felix"

"Şey, belki haddime değil ama, Soyeon'la gerçekten kuzen misiniz? Hani aranızda bir şeyler olma ihtimali daha yüksek gib-"

"Saçmalıyorsun Felix"

"Benim sorunum değil, öyle hissettiren sizsiniz"

"Diyelim öyle, nolucak?"

"Ha, hiç, öyle merak ediyorum sadece"

"Öyle bir şey yok Felix, iyi geceler" Jisung tekrar soluna doğru döndü, "Böyle sorular sormayı bırak"

"Üzgünüm.."

Jisung tekrar uykuya dalmak üzereyken Felix tekrar konuştu, "Şey, Jisung, yarın yıldız kayması olucak diyorlar. Bizimkiler benimle izlemeye gelmiyor, diyorum ki..."

"Olur Felix, gelirim"

Felix heyecanla yerinde kıpırdanırken Beomgyu mırıldanmaya başladı, "Jisung amına koyucam şimdi kes sesini"

"Çok konuşma gelir üstüne yatarım"

Beomgyu'nun uykusu hafif açılmıştı. "Gel lan senden korkan senin gibi olsun"

Jisung hızlıca ayağa kalkıp Beomgyu'nun yattığı yatağın yanına gitti ve hızlıca Beomgyu'nun üstüne bıraktı kendini.

"AAAAAH- AMINA KOYDUĞUM, OROSPU ÇOCUĞU, KAFASINA SOKTUĞUM, KALK LAN ÜSTÜMDEN DİSCORD MODERATÖRÜ"

Felix kıkırdayarak onları izlerken diğerleri kıpırdanmaya başlamıştı.

Jisung iyice yerleşip Beomgyu'ya sarıldı, "İyi geceler Gyuu'mm, ayrıca o kadar kilolu değilim"

"Orospu çocuğu"

Jisung eliyle Beomgyu'nun dudağına vurup, "Şşş anneye küfür yok, hadi uyu artık geç oldu"

Beomgyu göz devirip oflayarak üstünde duran Jisung'un beline kollarını sardı, "Artık oyuncak sincabım var"

"Benimde ayım var"

"Kesin lan bende gelip üstünüze oturucam şimdi" Yeonjun söve söve söylediği kelimelerle tekrar uykusuna döndüğünde Jisung'la Beomgyu'da uyumuştu.

Felix'in ise uykusu vardı fakat uyuyamıyordu. Yarın Jisung'la yıldızları izlemeye gidecekleri düşüncesi onu heyecanlandırıyor, tüm uykusunu kaçırıyordu. Jisung'a kısa sürede böyle aşık mı olmuştu?

...

--

cerezlik oylesine

School CampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin