"Jisung, nehirin önünde takılalım diyoruz gelsene sende"
"Olmaz işim var"
Beomgyu kafasını sağa doğru eğdi, "İşin mi?" Jisung başını salladı.
"Senin ne işin olabilir amına-"
"Felix'le yıldızları izleyeceğiz Beomgyu, oldu mu?"
"Felix'le Felix'i izleyeceğim desene sen ona"
Soyeon sıçrayarak yanlarına dikildi, "NEEE FELİX SANA ÇIKMA TEKLİFİ Mİ ETTİ??"
"He amınakoyim"
"Düğün ne zaman?"
Jisung göz devirdi ve saate baktı, "Hadi ben gidiyorum Felix'im bekler" dedi ve yanlarından tüydü.
Soyeon gururlu bir anne gibi Jisung'un peşinden bakarken Beomgyu göz devirip Yeonjunların yanına gitti.
...
"Çok güzel bir yere oturduk"
"Evet manzarası çok güzel" dedi Jisung Felix'in yanına yerleşirken.
"Ee, nasıl gidiyor?" dedi Felix gökyüzüne bakmaya devam ederken.
"Nasıl gitmesi gerekiyorsa"
"Ya Jisung! Konu açmaya çalışıyorum insan bir yardım eder!"
Jisung kıkırdadı, "Tamam ya kızma hemen, ne konuşmak istersin ki?"
"Bilmiyorum.." dedi Felix omuzlarını düşürerek.
Bir süre sessiz kaldılar öylece. Felix yıldızları, Jisung Felix'i izlemeye devam etti. Sadece öylece oturmasına rağmen çok güzeldi Felix.
"Bak," dedi Felix heyecanla gökyüzünü gösterip, "Yıldız kayıyor!" Jisung Felix'in işaret ettiği yere baktı. "Dilek tut çabuk!"
Jisung Felix'e döndü. Gözlerini kapatıp dilek diledi ve gülümseyerek gözlerini açtı, "Sende tut"
"Ben çoktan tuttum canım, ne tuttun?!"
Jisung başını sola doğru yatırdı, "Ama söylersem gerçekleşmez ki"
Felix dudaklarınız büzüp, "Haklısın" dedi. Dudaklarını büzdüğü için çok tatlı bir şey olmuştu, -zaten öyleydi- Jisung şuan onu sıktırmamak için zor duruyordu.
"Jisung, beni değil yıldızları izleyeceksin"
"Yıldızları izliyorum zaten?"
"Hayır Jisung, beni izliyorsun."
"Benim yıldızlarım çillerindir belki?"
Felix birden duyduğu cümleyle kızarırken önüne döndü. Jisung elini Felix'in çenesine koyup kafasını kendisine çevirdi. Göz göze geldiklerinde Felix gözlerini kaçırdı. Jisung ise şuan yapacağı şeyden pişman olmaktan korkuyordu.
Eğilip dudaklarını birleştirdiğinde Felix donup kalmıştı. Jisung Felix karşılık vermediği için onu rahatsız ettiğini düşünüp ayrılacakken Felix, kollarını Jisung'un boynuna dolayıp öpücüğe karşılık verdi...
Nefes almak için ayrıldıklarında ikiside gözlerini açmadan alınlarını birbirine dayadı.
"Seni seviyorum Lee Felix"
Felix biraz durduktan sonra cevap verdi,
"Bende seni seviyorum Han Jisung..."
--
1 ay olmadan yetistim naber 🙊
ya gercekten yazmayi unutmusum begenemiyorum surekli yazip yazip siliyorum
bundan sonrasini texting devam ettirmeyi dusunuyorum cunku duz yazi yazamiyorum su siralar
bide 2 tane yeni fic draftliyorum bu fici bitirdigimde ikisinide yayinlicam simdilik planim boyle (belki birini yayinlarim ama sanmiyorum)
bolum atmaya calisacagim kendinize iyi bakiiin baaaiiii💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Camp
FanfictionJisung okulun düzenlediği kampa Felix'in geleceğini öğrenmişti... #250123 #190523 --shipi cok on planda tutamadigim bi fic oldu.