Minho hızla sınıfa girip herkese "Jisung nerde?" diye sormaya başladı.
"Gelmedi daha diyorum Minho sus artık"
"Korkak ucube"
O sırada kapıdan Jisung'u sürükleyerek giren Felix'e döndü, "Ayy Jisung'umm!!"
"Jisung kıymetini bil, beni bu kadar aramıyor" dedi Chan oturduğu yerden.
Felix sırasına geçerken bıkkınlıkla, "Evden buraya kadar sürükleyerek getirdim, en sonunda kucağıma alıcaktım"
O sırada Minho ona sarılıp "bugün sana ne yaptırsaamm" diye sesli düşünürken Jisung yalandan ağlayarak, "Senin bu yaptığında tostluk diyoruz canım" diye seslendi Felix'e.
Felix omuz silkip sırasında yayıldı. Jisung gerçekten gelmemek için çok direnmişti ve onu buraya getirmek çok zorlamıştı kendisini.
"Sizde orda sevgili gibi sarılıp durmayın kıskanıyorum ama!"
"Bu ezikten mi kıskanıyosun beni" dedi Minho Jisung'u göstererek sonra derste düşünürüm diyerekten Jisung'u sırasına ittirip Chan'ın yanına geçti.
Bugün Jisung için kolay bir gün olmayacağı belliydi...
...
"Jisung! Git bana kantinden bi kahve alda gel"
"Baş üstüne komutanım" dedi Jisung dalga geçercesine fakat kalkıp gitmedi.
"Bugün kölemsin Han Jisung kalk getir çabuk!"
"Bağırma be seni mi dinlicez bide"
Jisung oflayarak yerinden kalkıp kantine gitti. Minho da kalkıp Jisung yerine oturdu ve ayaklarını sırasına uzattı.
Elindeki kahve ile ayaklarını yere sürte sürte ilerleyen Jisung Minho'ya göz devirip kahvesini uzattı.
"Düzgün yürü, dik dur, bana göz devirme, içine tükürdün mü bunun?"
Jisung aniden parlayarak, "Tüh be unuttum Allah kahretmesin!"
"Aptal işte"
Jisung gibi Felix'in yanına oturunca Minho yerine geçti. Önce onları izledi, sonra yerinde kıpırdanarak, "Pişt Jisung, öpüşsenize Felix'le" dedi.
Felix şaşkınlıkla Minho'ya dönerken Jisung göz devirip, "Biz siz miyiz her bulduğumuz yerde öpüşeceğiz, az mahremiyet!"
"Sanane lan bizim ilişkimizden" dedi Chan kolunu Minho'nun beline dolayıp kendine çekerken.
"Tamam gidin lavaboda öpüşün ama öpüşün."
Jisung sabır dilercesine gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Sonra Felix'in elinden tutup sınıftan çıktılar.
"Bari giderken şunuda çöpe atsaydın" dedi Minho elindeki boş bardağı masasına koyarken.
"Ee şimdi öpüştüklerini nerden bileceksin?"
Minho omuz silkti, "Boş durmasın diye söyledim"
"Öpüşecekler mi sence?"
"Jisung'u azda olsa tanıyosam evet, öper"
Chan başını sallayıp sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu. Minho'da gülümseyerek ona dönüp dudaklarından öptü.
O sırada Jisung Felix'le çoktan bahçeye bahçeye çıkmıştı bile.
"Ee napıcaz burda?"
"Bilmiyorum şu Minho'dan bir kurtulsam"
"Öpüşelim mi?"
Jisung şaşkınca Felix'e baktığında Felix'in yüzünde ki ifade çok düzdü.
Jisung'un arkasında kameranın almadığı bir köşe vardı, bu yüzden Jisung Felix'i kendine doğru çekip dudaklarını birleştirdi.
Onlar öpüşürken zilin çalması sınıfa gitmeleri gerektiğini gösteriyordu. Nöbetçi hocanında bağırmaya başlamasıyla ayrılıp sınıfa doğru gittiler.
Onlar sınıfa girdiklerinde Minho, "Okul çıkışında bi yere kaybolma Jisung, daha çok zamanımız var" dedi oturduğu yerden.
Jisung cevap veremeden hoca içeri girince Minho'ya dönüp tekrar göz devirdi ve derse başladılar...
Çıkışta ise Jisung, Minho, Soyeon ve Yuqi alışveriş merkezine gitmiş, Jisung onların torbacılığından başka bir şey yapmamıştı.
--
Bok gibi oldj saka midir
en kisa zamanda bolum aticam demistim bide alin size en kisa zaman
zaten moralim bozuk bide yazamadim iyice icine sicildi
bi sonraki bolum yazarsam final yazmazsam bu bolum final cunku bu fic artik ilerlemez
taslakta 2 tane fic var onlarada bolum biriktiriyorum bi ara yayinlarşm belki ikisini birlestirip yayinlarim bilmiyorum (bunu allah bilir kacinciya soyluyorum ozur 😥😥)
zaten bu fici yazamadim bi bokluk var aöa cozemedim bence begenmedim yani bunu
neyse queencard cikti bugun mvyi izlediniz mi mukemmel degil miydi 😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Camp
FanfictionJisung okulun düzenlediği kampa Felix'in geleceğini öğrenmişti... #250123 #190523 --shipi cok on planda tutamadigim bi fic oldu.