[felicitas castle]
200 yıllık geçmişi olan ve okula çevrilmiş bir şato olan Felicitas Castle hakkındaki bilgiler ;
- Şu anki müdürü Oh Seho adındaki, tamamen lanet olan bir kişidir. Bundan önce tam 7 kez müdür değişikliği yasayan okulda kurallara uymak büyük önem taşır.
- Özel büyülerle korunmaya alınan bu okul öğrencilerini 4 konuma ayırmaktaktadır. 1, 2, 3,4,5. seviye öğrenciler ve artı olarak özel seviyeli öğrencilerden oluşur. 3. seviye okula yeni katılanlara otomatik olarak verilir, daha sonra yetenekleri gözlemlenerek ya yukarı çıkar ya da aşağı iner. Özel seviyeliler çok nadir bulunmaktadır.
- Okulda 7 sene eğitim alınır. Ama uzun bir süre okula yeni öğrenci alımı yasaklandığından şu anlık en büyük sınıflar 4. sınıflardır.
- Yatakhaneler okulun arka tarafında kalmaktadır ve yatakhanenin sert kuralları vardır.
- Obtiguslar, kişinin kendi hayal gücüyle bir hayvanı birleştirerek düşmanlarına karşı kullanmak için oluşturduğu bir silahtır.
- Okul içinde ne kadar çok lanet-insanlar olsa da saf lanet olanlar onları kabullenmekte zorluk çekerler.
- Felicitas, iyi şans tanrıçasıdır.
☆
kitapta geçen bazı tanımlar ;
- keskin kanatlı iskambil kuşları : bıçak kadar keskin olan kanatlarıyla etrafta dolanan kuşlardır, biri onlara zarar vermediği sürece pek bir şey yapmazlar ama zamanında kin tuttukları görülmüştür.
- kapı kolu korumaları : anahtarlarla uğraşmamak için yatakhanedeki her odanın kapısına büyü yapılmıştır ve odaya yabancı biri girdiğinde kapı çığlık atmaktadır.
- tarantula gözlü çorba : kötü kokulu karışımların kokusunu bastırmak için laboratuvar derslerinden önce öğrenciler bu çorbayı içer.
- sivri dilli solucan : kitapların arasında dolanan solucanlara denir.
- frambuazlı kekiş bitkisi : karışımlara güzel tat verir ama kokusu kötüdür.
- kambur gül tohumları : karışımları renk ve koku bakımından düzeltmeye yarar.
- kemişkuş içeceği : sadece saf lanet olanlara hasta olduklarında verilen içecek, 5 saniyede hastalığı geçirir.
- dişi devin derisi ile kaplı defterler : defterlerin yıpranmasını önleyen bu deriler oldukça güçlüdür.
- valutikalı cheesecake : yemekhanedeki paralı tatlı
- güve kanatı tozu : her karışım için gerekli olan şekerimsi tada sahip olan bir tozdur. çoğu kişi pek bilmez.
☆
1 buçuk senedir sakladığım fici salma kararı aldım, güzel olup olmadığından emin değilim ama her zaman böyle bir fic yazmak istemiştim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
felicitas ' the boyz
Fanfictioneğer birisi tutması neredeyse imkansız bir söz verdiyse, o söz, büyük ihtimalle yalan oluyor.