❦
――――――――――𝐅𝐈𝐅𝐓𝐄𝐄𝐍
♡ ; please skip the first 2 parts (this and the playlist) if you like to avoid ads. the book starts in the 3rd part.
𝚍𝚒𝚜𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚛
⇝ 𝚎𝚗𝚐𝚕𝚒𝚜𝚑 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚢 (𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕) 𝚋𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐, 𝚐𝚛𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜, 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚞𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚘𝚗.
⇝ 𝚒 𝚊𝚖 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚛𝚒𝚝𝚒𝚌𝚒𝚜𝚖, 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚎𝚝𝚌𝚎𝚝𝚎𝚛𝚊 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎, 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 𝚐𝚎𝚗𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚘𝚛 𝚘𝚏𝚏𝚎𝚗𝚜𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚞𝚝.
⇝ 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚖𝚒𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚎𝚝𝚌𝚎𝚝𝚎𝚛𝚊, 𝚒'𝚍 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚊𝚝𝚎 𝚊 𝚍𝚖 𝚘𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚐𝚊𝚛𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝.
⇝ 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐, 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚗𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚞𝚛𝚐𝚕𝚊𝚛 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚜, 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜, 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢. 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚒𝚝 𝚘𝚛 𝚍𝚛𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔.
⇝ 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚍𝚖 𝚘𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚘 𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚕𝚊𝚛𝚒𝚏𝚢 𝚘𝚛 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗.
𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜
⇝ 𝚗𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚎𝚍𝚞𝚕𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎𝚜
𝚒'𝚕𝚕 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚘𝚠𝚗 𝚙𝚊𝚌𝚎. 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚕𝚊𝚣𝚢 𝚊𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚗𝚞𝚒𝚜𝚊𝚗𝚌𝚎.⇝ 𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛-𝚌𝚊𝚜𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍!
⇝ 𝚒 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚏 𝚏𝚘𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚗𝚝 𝚜𝚒𝚣𝚎.
⇝ 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚐𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚌𝚒𝚜𝚎𝚕𝚢. 𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚕𝚕, 𝚎𝚒𝚝𝚊 𝚘𝚝𝚘𝚢𝚊 𝚖𝚊𝚢 𝚋𝚎 𝚘𝚘𝚌.
xtra
⤳ 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛'𝚜 𝚝𝚒𝚝𝚕𝚎 (𝚎𝚡. ⁰¹) 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚌 (𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛).ღ ; most chapters will gradually undergo rewriting, editing, and revamping. i proof read late - which leads me to a disadvantage as i realize mistakes throughout specific chapter(s) behind time.
𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 !!
ᝰ 𝐞𝐳𝐫𝐚
――――――――――――
︎
YOU ARE READING
𝐟𝐢𝐟𝐭𝐞𝐞𝐧. eita otoya
Romance愛 ︴𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮. ︎〝 would you give me another chance, at this?〞 〝 will life give us another ...